اخبار داغ

آغاز رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قم/ حضور مراجع پای صندوق‌های رای

آغاز رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قم/ حضور مراجع پای صندوق‌های رای
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همزمان با سراسر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قم کلید خورد و امروز مردم پایتخت انقلاب پای صندوق های رای می روند تا سه نماینده منتخب خود برای مجلس شورای اسلامی و یک نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 93 نفر داوطلب هستند و تعداد داوطلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس نیز دو نفر است.

,

دریافت آرا مردم استان قم در 669 شعبه اخذ رأی انجام می شود و از این تعداد 83 شعبه سیار و 586 شعبه ثابت هستند و همچنین 20 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

,

در این دوره از انتخابات 826 هزار و 587 نفر در استان واجد شریط رأی دادن بوده که از این تعداد، 417 هزار و 967 مرد و 408 هزار و 620 نفر زن هستند.

,

تعداد رأی اولی‌های استان قم در این دوره از انتخابات 42 هزار و 688 نفر بوده که 21 هزار و 748 نفر پسر و 20 هزار و 940 نفر دختر هستند.

,


آیت الله نوری همدانی در انتخابات شرکت کرد

, , ,
, آیت الله نوری همدانی در انتخابات شرکت کرد, آیت الله نوری همدانی در انتخابات شرکت کرد,

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در نخستین ساعت رای گیری رای خود را در صندوق سیار انداخت و در انتخابات شرکت کرد.

,

 

,
,


آیت الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداخت
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح امروز و در نخستین ساعات رای گیری، رای خود را به صندوق سیار انداخت.


 آیت‌الله سبحانی در انتخابات شرکت کرد‌
آیت‌الله جعفر سبحانی لحظاتی پیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را در صندوق سیار انداخت.


آیت الله امینی: شرکت درانتخابات وظیفه‌ای ملی و شرعی است

, ,
, آیت الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداخت, آیت الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداخت,
,
,
, ,
,  آیت‌الله سبحانی در انتخابات شرکت کرد‌ ,
,
,
, ,
, آیت الله امینی: شرکت درانتخابات وظیفه‌ای ملی و شرعی است,

آیت‌الله ابراهیم امینی روز جمعه با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: همه باید درانتخابات شرکت کرده و انشاء الله همه نیز شرکت می‌کنند.

,

وی اضافه کرد: توصیه من به انتخاب شوندگان و منتخبان مردم این است که طبق وظیفه عمل کنند، چرا که عمل به وظیفه شرعا واجب است.

,

وی گفت: این انتخابات و نتیجه آن نیز برای کشور و همه مبارک باشد

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه