اخبار داغ

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان:

۲۷ هیات، رصد و نظارت بر انتخابات را در استان همدان بر عهده دارند

۲۷ هیات، رصد و نظارت بر انتخابات را در استان همدان بر عهده دارند
حجت‌الاسلام جلال مرادی ا بیان اینکه ۲۷ هیات نظارت در استان رصد و نظارت بر انتخابات این دوره را انجام می‌دهند، ادامه داد: ۱۰ هیات نظارت در شهرستان و ۱۶ هیات نظارت در بخش نیز فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان نیز در ساعات اولیه صبح امروز با حضور در یکی از شعب، رأی خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مرادی با تبریک این جشن ملی به مردم و عوامل نظارت بر انتخابات، اظهار کرد: امروز فصل چیدن زحمات  ۴۱ ساله با حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

,

وی با اشاره به حضور پرشور مردم همدان از ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای، گفت: انتظار این است که مردم این عبادت ملی و سیاسی را به تاخیر نیاندازند و احقاق حق مدنی و اجتماعی را به انجام برسانند.

,

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی و نظارتی به عنوان یک امین آمادگی کامل در برگزاری این دوره از انتخابات را دارند، تصریح کرد: آمادگی برای حفظ حق مردم و داوطلبان در صندوق رای وجود دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر انتخابات در حال انجام است و تاکنون مشکلی نداشته‌ایم، افزود: امیدواریم با حضور پرشور و حماسی مردم، مشتی محکم بر دهان آمریکا بزنیم.

,

مرادی مسئولان اجرا و نظارت را ۲۰ هزار نفر در استان دانست و بیان کرد: ۵ هزار نفر از این تعداد عوامل نظارتی و هیات نظارت اعم از هیات نظارت استان، شهرستان و بخش است.

,

وی با بیان اینکه ۲۷ هیات نظارت در استان رصد و نظارت بر انتخابات این دوره را انجام می‌دهند، ادامه داد: ۱۰ هیات نظارت در شهرستان و ۱۶ هیات نظارت در بخش نیز فعال هستند.

,

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان طبق قانون زمان اولیه رأی‌گیری را ۱۰ ساعت دانست و خاطرنشان کرد: در صورت تمدید این مهلت توسط وزیر کشور، شمارش آرا پس از پایان زمان تمدید شده آغاز خواهد شد.

,

وی در صورت تخلفات انتخاباتی نیز یادآور شد: در این خصوص۵۰ مورد در استان شکایت مطرح و پرونده تشکیل شده است؛ تاکنون قریب به ۱۰ مورد تخلفات مستند در سامانه اعلام و به استان ابلاغ شده که به دادستان‌های حوزه انتخابیه شهرستان‌ها اعلام شده است.

,

مرادی با بیان اینکه با شروع انتخابات تاکنون تخلفات و جرایم انتخاباتی گزارش نشده است، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان برگزاری انتخابات، تخلفی نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه