اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در همدان:

دشمن تلاش بر عدم حضور مردم در انتخابات دارد/ مردم با حضور حماسه خلق می‌کنند

دشمن تلاش بر عدم حضور مردم در انتخابات دارد/ مردم با حضور حماسه خلق می‌کنند
آیت الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای انجام داد، گفت: امروز نیز مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه ای دیگر خلق می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در همدان صبح امروز با حضور در یکی از شعب رأی خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شعبانی با بیان اینکه کمترین اثر حضور مردم در پای صندوق‌های رای، نشان اقتدار و قدرت است، اظهار کرد: دشمن تلاش زیادی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای انجام داد و اگر احساس کند فشارش تاثیر گذار بوده بدون شک فشار بیشتر می‌شود.

,

وی با تأکید بر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما به یک مجلس قوی احتیاج داریم، گفت: در مجلس قوی افراد متعهد و با تقوا حضور خواهند داشت.

,

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: در مجلس قوی و برخواسته از رأی مردم قانون‌هایی برای تقویت اقتصاد کشور مصوب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مردم ما در طول ۴۰ سال حماسه آفریدند، افزود: امروز نیز مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه ای دیگر خلق می‌کنند.

,

شعبانی با بیان اینکه مردمی که در تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضوری با شکوه داشتند قطعاً در انتخابات نیز حماسه آفرینی می‌کنند، تصریح کرد: تمام کسانی که به اسلام، ملیت و سرنوشت خود علاقمند هستند باید پای صندوق‌ها بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه