اخبار داغ

فرماندار شهرستان همدان:

۳۰ هزار نفر در حوزه همدان _ فامنین رای خود را به صندوق انداخته اند

۳۰ هزار نفر در حوزه همدان _ فامنین رای خود را به صندوق انداخته اند
حسین افشاری با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰۰۰ نفر در حوزه همدان _ فامنین رای خود را به صندوق انداخته اند، گفت: استفاده از استامپ و اثر انگشت اجباری نیست و به نمایندگان اعلام کردیم ضرورتی ندارد از رای دهندگان اثر انگشت گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فرماندار شهرستان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دو سه روز گذشته که بیماری کرونا بین دو نفر در قم اعلام شد تدابیری در سطح استان اندیشیده شده و سایر ارگان ها نیز تدابیری اتخاذ کرده اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: گزارش رسمی دال بر اینکه کرونا در استان همدان مورد مثبتی باشد دیده نشده اما با این حال مواد شوینده و ضدعفونی کننده در شعب اخذ رای از قبل پیش بینی شده و وجود دارد.

,

استفاده از استامپ و اثر انگشت اجباری نیست

, استفاده از استامپ و اثر انگشت اجباری نیست , استفاده از استامپ و اثر انگشت اجباری نیست ,

افشاری عنوان کرد: استفاده از استامپ و اثر انگشت اجباری نیست و به نمایندگان اعلام کردیم ضرورتی ندارد از رای دهندگان اثر انگشت گرفته شود.

,

وی با شاره به اعلام نشدن شعب اخذ رای گفت: شعب اخذ رای در سطح شهرستان همدان در چندین دوره ثابت است و همه اطلاع دارند و مکان های عمومی مدارس، مساجد و مراکز بهداشتی و درمانی نیز محل اخذ رای هستند.

,

فرماندار شهرستان همدان افزود: ۱۱ شعبه اخذ رای امسال افزایش یافته و از ۳۴۱ شعبه به ۳۵۲ افزایش یافته است و شعب افزایش یافته در مناطقی که در دور قبل بالای ۲۰۰۰ رای اخذ کرده بودند اضافه شده است.

,

 تخلفی در سطح شهرستان گزارش نشده است

,  تخلفی در سطح شهرستان گزارش نشده است,  تخلفی در سطح شهرستان گزارش نشده است,

وی بیان کرد: تا به امروز تخلفی در سطح شهرستان گزارش نشده و بالغ بر ۳۰۰۰۰ نفر در سطح استان حوزه همدان _ فامنین رای خود را به صندوق انداخته اند.

,

افشاری در پایان گفت: در این دوره صندوق رای الکترونیک نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه