اخبار داغ

استاندار قزوین اعلام کرد

پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۵ درصدی قزوین در انتخابات/ غفلت از حضور حداکثری مردم خسارت‌بار است

پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۵ درصدی قزوین در انتخابات/ غفلت از حضور حداکثری مردم خسارت‌بار است
استاندار قزوین گفت: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد؛ چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارآمد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه رای گیری انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر یک حماسه بزرگ در کشور ما درحال شکل گرفتن است که این اقدام با حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح رقم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: انتخابات همواره نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد و انتخابات مجلس به خاطر اهمیت آن در ریل گذاری امور کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار قزوین گفت: امام خمینی(ره) فرمودند "میزان رای ملت است" و با توجه به اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، بتوانیم یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت محور و فساد ستیز تشکیل دهیم که بتواند در کنار قوه سه گانه بار مهم قانون گذاری را بر عهده بگیرد.

,
,
,

این مقام مسئول بیان کرد: مجلس باید کمک کند تا کشور در شرایط امروز که دشمن برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی بسیج شده نیز بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها روی پای خودش بایستد و نظر و خواست مردم را محقق کند.

,

, ,

 

,

جمالی پور ادامه داد: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارامد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.

,

وی تاکید کرد: از آحاد مردم و تک تک جوانان بویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنم امروز پای صندوق‌های رای بیایند و اصلح‌ترین افراد را انتخاب کنند.

,

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در قزوین ظرفیت فراهم است؛ چراکه کاندیدای متنوعی داریم و امیدواریم با انتخاب بهترین‌ها از بین کاندیدا بتوانیم به تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر کمک کنیم تا بتواند خواست مردم و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را محقق کند.

,

راه نجات کشور وحدت و حضور در انتخابات است

, راه نجات کشور وحدت و حضور در انتخابات است,

این مقام مسئول بیان کرد: از آحاد مردم دعوت می‌کنم در دقایق اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به دقایق پایانی موکول نکنند لذا امیدوارم مردم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به خوبی اجرا کنند تا با تشکیل مجلس کارآمد بتوانیم در جهت رفع محرومیت‌ها و اشتغال زایی در سطح استان تلاش کنیم.

,

جمالی پور یادآور شد: علی رغم اینکه دشمن در جهت کمرنگ کردن انتخابات تلاش می‌کرد، دیدیم که در ساعات اولیه مردم از هر جناح سیاسی و سلیقه‌ای به پاس خون شهدا، آرمان‌های امام و در راستای منویات رهبری پای صندوق رای آمدند و یک حماسه بزرگ خلق کردند.

,

وی اضافه کرد: علی رغم مشکلات معیشتی و اشتغال و مشکلات دیگری که با خباثت دشمن بوجود آمده اما مردم آگاه هستند که راه نجات، عزت و سرفرازی کشور وحدت و انسجام ملی و ایستادن پای آرمان‌‌ها و حضور در انتخابات است.

,

 

,

استاندار قزوین ابراز کرد: از مردم استان قزوین دعوت می‌کنم برای عزت و اقتدار کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان به طور حداکثری پای آرمان‌های انقلاب بایستند تا با انتخاب مجلس کارآمد، ریل گذاری خوبی برای حرکت‌های توسعه‌ای کشور شود.

,

, ,

این مقام مسئول عنوان کرد: ملاک انتخابم باتوجه به تعهد، تدین، تخصص، عقل گرا بودن، احساسی نبودن و اختلاف افکنی نکردن، وحدت گرا بودن و توجه به انسجام ملی و منافع نظام، دوری از خودخواهی و منفعت طلبی است.

,

جمالی پور یادآور شد: ما امروز به مجلسی نیاز داریم که عصاره فضایل و عاقل باشد؛ چراکه با احساسی عمل کردن، جناحی و جریانی بودن، دعوا و مرافعه و تهمت زدن نمی‌توان کشور را اداره کرد؛ کاندیداها باید بتوانند از اعتمادی که به آن‌ها داریم به بهترین نحو برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کنند.

,

وی در پایان گفت: ما در استان قزوین پیش‌بینی می‌کنیم که میزان مشارکت مردم بالای 65 درصد باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه