اخبار داغ

تاکید مراجع بر حضور مردم پای صندوق های رای؛

حضور در پای صندوق های رای دشمن را مایوس و موجب تقویت نظام می شود

حضور در پای صندوق های رای دشمن را مایوس و موجب تقویت نظام می شود
مراجع صبح امروز در ساعات اولیه شروع رای گیری رای خود رادر صندوق انداختند و مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند که موجب تقویت کشور و نظام و همچنین خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نیاز جوامع به جلوگیری از هرگونه هرج و مرج و بی نظمی، ایجاب می کند که عده ای به نمایندگی از سوی مردم، اداره امور کشور و تعیین چارچوب اداره آن را بر عهده بگیرند. در کشور های مدعی حکومت مردمی، این عده با حضور مردم و از طرف آنان انتخاب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,

آنچه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به آن سرافرازیم، وجود مجلس با اقتدار، مشروع و مقبول و کارآمد است. مجلس عصاره و خانه ملت است. مجلس مظهر حکومت مردمی(مردم‌سالاری دینی) و اداره‌کننده حقیقی کشور است. مجلس شورای اسلامی جایگاه و مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند و نیز مظهر خواسته‌های مردم درزمینه سیاست‌های گوناگون چه داخلی و چه خارجی است. با توجه به این مسائل و شرایط خاص امروز کشور می‌طلبد که مردم در انتخابات با بصیرت بالا حاضر شوند تا بتوانند افرادی اصلح و شایسته را روانه خانه ملت کنند تا آینده کشور روبه‌پیشرفت برود.

,





مردم با رای دادن موجب تقویت و پیشرفت کشور شوند/ حفظ نظام از اوجب واجبات است

آیت‌الله حسین نوری همدانی در دقایق ابتدایی صبح امروز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قم شرکت کردند و رأی خود را به صندوق سیار شماره 562 انداختند.

وی سپس در سخنانی اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و این مملکت، مملکت امام زمان(عج) است و هر کس که به امام زمان(ع) علاقه و ایمان دارد باید در انتخابات شرکت کند.

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: الحمدالله امروز نظامی اسلامی در ایران اسلامی مستقر است که در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و بر پایه مردم‌سالاری دینی است.

وی ادامه داد: مردم متدین ایران امتحان‌های بزرگی را پشت سر گذاشتند و امروز باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و رأی بدهند، ما وظیفه‌داریم این نظام اسلامی، دینی و مردمی را تا ظهور امام عصر(عج) حفظ و حراست کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: بر همه مردم لازم است که در دادن رأی شرکت داشته باشند و کشور خود را تقویت کنند.

,
,
, ,
,
, مردم با رای دادن موجب تقویت و پیشرفت کشور شوند/ حفظ نظام از اوجب واجبات است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,




مردم با حضور در پای صندوق های رای دشمن را مایوس کنند/ امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در نخستین لحظات آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رإی خود را به صندوق سیار 563 انداختند.

این مرجع تقلید در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی، از آحاد ملت خواست که در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و گفت: انشالله مردم برگ زرین دیگری بر برگ‌های زرین خود خواهد افزود و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، تأکید کرد: بحدالله همه دارای رشد فکری هستند و می‌دانند که نظام اسلامی و کشور را نباید تنها بگذارند و همه در قبال آن احساس مسئولیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله همگان به‌عنوان یک وظیفه الهی و تکلیف اجتماعی در این انتخابات شرکت کرده و انتخابات پرثمری خواهیم داشت.

,
, ,
,
, مردم با حضور در پای صندوق های رای دشمن را مایوس کنند/ امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است,
,
,
,
,
,
,
,
,





رأی مردم به جمهوریت نظام معتبر است

آیت‌الله جعفر سبحانی پس از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات اظهار داشت: مکرراً در درس‌ها تأکید بر این داشته‌ایم که نظام ما جمهوری اسلامی بوده و رأی مردم به جمهوریت نظام معتبر است.

مرجع تقلید شیعیان حضور در انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: همشهریان و هموطنان به افراد فاضل، عالم، کاردان و عاقل رأی دهند تا ان‌شاالله مشکلات رفع شده و به کمال مطلوب برسیم.

,
,
, ,
,
, رأی مردم به جمهوریت نظام معتبر است,
,
,
,
,





شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است‌

آیت‌الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساعات ابتدایی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قم شرکت کردند و رأی خود را به صندوق سیار شماره 506 انداختند.
وی سپس در سخنانی اظهار داشت: شرکت در انتخابات برهمه واجب و لازم است چون وظیفه ملی و شرعی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید آحاد جامعه در انتخابات شرکت کنند و انشاالله همگی نیز شرکت خواهند کرد، گفت: توصیه من به انتخاب شوندگان و منتتخین ملت این است که بر طبق وظیفه عمل کنند چرا که انجام وظیفه واجب شرعی است.

مردم با حضور پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در نخستین ساعات اولیه شروع رأی‌گیری با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رأی خود را به صندوق انداختند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی، اظهار داشت: مردم در چهل‌ویک سال گذشته در مناسبت‌های مختلف عبادی سیاسی شرکت کرده و نقشه‌ها و دسیسه افکنی های دشمنان در این حضور تأثیری نداشته است.

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به حضور مردم در سیاست‌گذاری و دخالت در سرنوشت خود تأکید کرد: مردم به‌خوبی می‌دانند که مجلس ریل‌گذار نظام است.

سعیدی با بیان تفاوت رژیم پهلوی با انقلاب اسلامی در تعیین سرنوشت مردم خاطرنشان کرد: مردم همواره حضوری پرشور در دوره‌های مختلف داشتند و دشمنان هم هرساله بر دشمنی خود می‌افزایند.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه به‌رغم دشمنی‌های دشمنان، انگیزه مردم برای حضور درصحنه‌های مختلف بیشتر می‌شود،‌بیان کرد: امسال هم شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش این انگیزه را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دسیسه افکنیهای دشمنان نتیجه‌ای معکوس در میان ملت ایران دارد،‌ اضافه کرد: امروز مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی این مسئله را به‌وضوح نشان خواهند داد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با انتخاب خوبشان افرادی صالح را به مجلس بفرستند چراکه مجلس ریل‌گذار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

,
,
, ,
,
, شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است‌,
,
,
,
,
,
,
, مردم با حضور پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی می کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه