اخبار داغ

ممانعت فرمانداری بهار از حضور خبرنگاران در شعب رای گیری

ممانعت فرمانداری بهار از حضور خبرنگاران در شعب رای گیری
در حالی که دوم اسفند ماه یکر از خبرسازترین روزهای سال ۱۳۹۸ است و خبرنگاران برای پوشش خبری این روز روز شماری می کردند، اما مسئولین ارشد شهرستان اجازه حضور خبرنگاران در شعب رای گیری را ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ طبق روال سنوات و انتخابات گذشته و تقاضای همشهریان به منظور انعکاس به موقع حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهم مجلس، برای حضور در شعب رای گیری و پوشش رسانه ای این رویداد مهم با فرمانداری بهار تماس گرفتیم اما متاسفانه با تقاضای ما موافقت نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به این جهت به اطلاع همشهریان گرامی و مخاطبین محترم می رسانیم که به دلیل تصمیم فرمانداری شهرستان، خبرنگاران فردا نمی توانند در شعب اخذ رای حاضر شوند.

,

فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تقاضای حضور خبرنگاران در شعب رای گیری و تهیه گزارش و تصویر گفت: تنها خبرنگاران صدا و سیما اجازه حضور در شعب را دارند و نیازی به حضور دیگر خبرنگاران در شعب نیست.

,

احسان قنبری در پاسخ به اینکه خبرنگاران محلی کارشان از صدا و سیما متفاوت است و مردم انتظار دیگری از خبرنگاران محلی دارند گفت: خبرنگاران صدا سیما هستند و آنها هم تنها در یک شعبه حاضر می شوند. خبر مهم رای گیری است و خبرنگاران چه باشند یا نباشند مردم کارشان را انجام می دهند و احتیاجی به خبرنگاران نیست.

,

فرماندار در پاسخ به این نکته که در سایر شهرستانها اکیپ و خودرویی ویژه خبرنگاران برای گزارش گیری از شعب در نظر گرفته شده گفت: من از سایر شهرستانها اطلاعی ندارم و آنها تصمیمشان به خودشان مربوط است.

,

قنبری گفت: ما به همراه امام جمعه فردا برای دادن رای در یکی از شعب حاضر خواهیم شد اگر تمایل دارید به همان شعبه آمده و می توانید گزارشتان را بگیرید، یک شعبه با ده شعبه فرقی ندارد.

,

این صحبت فرماندار در حالی است که پیش از این برای خبرنگاران جهت حضور در شعب مجوز صادر می شد و حتی از خبرنگاران خارجی دعوت می شود که برای ثبت و ضبط این اتفاق مهم در کشور حاضر شوند اما این حق از خبرنگاران محلی سلب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه