اخبار داغ

فرماندار تفت:

30 درصد از واجدین شرایط مردم تفت در انتخابات شرکت کردند

30 درصد از واجدین شرایط مردم تفت در انتخابات شرکت کردند
علیرضا نوکار گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود، تا به حال حدود 30 درصد از واجدین شرایط شهرستان تفت در انتخابات شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علیرضا نوکار دقایقی پیش در ارتباط با ستاد انتخابات استان یزد واقع در استانداری، گفت: با تمهیدات و هماهنگی انجام شده از ساعت 8 صبح امروز تمامی شعب اخذ رای در شهرستان آماده اخذ رای از شهروندان بودند و استاندار یزد نیز از دو شعبه اخذ رای در استان بازدید داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: 66 شعبه اخذ رأی،  شامل 38 شعبه  سیار و 28 شعبه ثابت در سه بخش مرکزی ، نیر و گاریز در شهرستان تفت، آماده جمع آوری آرای مردم هستند و یک شعبه اخذ رای در تفت نیز برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته شده است.
,
فرماندار تفت با بیان اینکه بیش از هزار نفر عوامل اجرایی، فرایند برگزاری انتخابات در تفت را عهده‌دار هستند، افزود:  براساس آخرین گزارشات و بازدیدهای انجام شده از شعب، حضور بسیار خوب مردم را در پای صندوق‌های رای شاهد هستیم.
,
وی با اشاره به اینکه 30 هزار و 67 نفر واجد شرایط رای دادن در تفت هستند، تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، تا به حال حدود 30 درصد از واجدین شرایط شهرستان تفت در انتخابات شرکت کردند.
,
نوکار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب مناطق تفت، روستایی و ییلاقی هستند و در روزهای تعطیل مورد استقبال مردم از نقاط مختلف است، مردم  حتما کارت ملی و شنسنامه برای رای دادن به همراه داشته باشتد و شرکت در انتخابات را به آخر وقت موکول نکنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه