اخبار داغ

استاندار همدان:

استفاده از استامپ و اثر انگشت در شعب اخذ رأی الزامی نیست

استفاده از استامپ و اثر انگشت در شعب اخذ رأی الزامی نیست
سید سعید شاهرخی با بیان اینکه اثر انگشت و استفاده از استامپ الزامی نیست، گفت: این تصمیم توسط اطلاعات ستاد انتخابات کشور از طریق صدا و سیما و رسانه ها اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ استاندار همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پررنگ مردم همدان از ساعات اولیه بازگشایی شعب اخذ رأی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود همچون سال‌های گذشته مشارکت حداکثری درهمدان داشته باشیم و مردم با حضورخود اعلام بیعت با آرمان های رهبری، نظام و مجلس توانمند خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در ادامه با بیان اینکه اثر انگشت و استفاده از استامپ الزامی نیست، گفت: این تصمیم توسط اطلاعات ستاد انتخابات کشور از طریق صدا و سیما و رسانه ها اعلام شد.

,

شاهرخی بیشترین مشارکت را دردوره پنجم انتخابات مجلس با ۷۳ دهم درصد دانست و بیان کرد: کمترین مشارکت در دوره هفتم به میزان ۵۱٫۱ درصد و بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

,

وی با بیان اینکه پیش‌بینی حضور ۶۰ درصدی را در این دوره انتخابات داریم، افزود: رصد کنونی نشان دهنده شورمردم در پای صندوق‌های رای و استقبال خوب است.

,

استاندار همدان با اشاره به استقرار یک‌هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در سطح استان، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی مدونی، روند اجرای انتخابات به بهترین وجه ممکن انجام شده و فرایند انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است.

,

وی با اشاره به فضای رقابتی کاندیداها در زمان تبلیغات، ادامه داد: گروه ها در یک فضای آرام و رقابتی کار کردند و گزارش‌ تخلفات چشمگیری نداشتیم البته تذکرات داده می‌شد مورد توجه قرار می‌گرفت اما مورد منجر به تشکیل پرونده، نداریم.

,

شاهرخی با اشاره به به کارگیری حدود ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در این دوره انتخابات در استان، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم مردم براساس فرموده رهبری، به خاطر اسلام، عزت ایران عزیز و حراست از آرمان و ارزش های انقلاب و تجدید بیعت با رهبر پای صندق رأی م‌یروند.

,

وی با تأکید بر اینکه در حقیقت اصل شرکت در انتخابات اساس و حقی است که مردم باید از آن استفاده کنند، یادآور شد: در بسیاری از شعب در شهرستان ها رقابت خوبی شکل گرفته و سلایق مختلف حضور دارند.

,

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن برای عدم حضور مردم تلاش کرده است، اظهار کرد: دشمن امروز به بهانه برجام فشار حداکثری وارد کرده و راه حل رهایی از این فشار حضور حداکثری مردم است؛ مردم با حضور موجب تقویت نظام مقابل بیگانگان خواهند شد.

,

وی  در خصوص احتمال تعطیلی مدارس نیز گفت: در صورت ادامه شمارش آرا تا فردا، آموزش و پرورش در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند؛ ادارات فردا تعطیل نیستند.

,

شاهرخی در خصوص کرونا ویروس نیز بیان کرد: تا کنون هیچ موردی از کرونا ویروس در استان گزارش نشده و استان همدان کاملاً پاک است،  مردم نگران نباشند، ستاد مقابله با این ویروس در استان تشکیل شده و دستگاه‌های ذیربط در آمادگی کامل هستند.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، افزود: مردم مراقب  ایجاد فشار روانی در برخی رسانه‌ها و فصای مجازی باشند، هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند؛  مردم اخبار را از مبادی رسمی که تنها وزارت بهداشت و در استان‌ها روسای دانشگاه های علوم پزشکی است پیگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه