اخبار داغ

تاکید ماموستاهای اهل سنت کردستان بر حضور مردم پای صندوق‌های رای؛

رأی حداکثری مردم ضامن حفاظت از امنیت کشور است/ حضور در انتخابات مجلس قدم نهادن در مسیر توسعه است

رأی حداکثری مردم ضامن حفاظت از امنیت کشور است/ حضور در انتخابات مجلس قدم نهادن در مسیر توسعه است
امام جمعه سنندج گفت: مشارکت در انتخابات، ارزش گذاشتن به خون شهدا و رأی حداکثری مردم ، ضامن حفاظت از امنیت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به موضوع مشارکت مردمی در انتخابات گفت: این مشارکت ارزش گذاشتن به خون شهدا است و رای حداکثری مردم  ضامن حفاظت از امنیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کُردتودی،,

وی گفت: یک انتخاب درست می تواند در بسیاری از موارد تاثیرگذار باشد.

,

ماموستا رستمی با اشاره به ویژگی های یک نماینده عنوان نمود: از میان داوطلبان موجود، کسانی می‌توانند به شکلی شایسته و تمام وقت پیگیر مطالبات افکار عمومی و عامل به وظایف نمایندگی باشند که در کارنامه و سابقه کاری آن‌ها توانمندی، دلسوزی، تخصص و تعهد به چشم بخورد.

,

وی با اشاره به اینکه مجلس کارآمد هیچ‌گاه حاشیه را بر متن ترجیح نمی‌دهد و در تصمیم گیری‌ها بدون غوغاسالاری خطی روشن را برای خدمت به مردم برمی‌گزیند گفت: از این رو پیشرفت و توسعه کشور زمانی سرعت می‌گیرد که اصلح‌ترین نامزد‌ها در همه حوزه‌های انتخابیه راهی نهاد قانون‌گذاری شوند.

,

امام جمعه سنندج، ایجاد اقتصاد متعادل، تأمین رفاه اجتماعی، ‌اشتغال زایی و رسیدگی اصولی دستگاه اجرایی  در به بخش صنعت و خدمات  را فقط یک نماینده خبره و توانا می تواند در خانه ملت  دنبال کنند که همگی ما امروز وظیفه داریم که فردی شایسته و کارامد را با انتخابمان راهی  مجلس کنیم.

,

وی به وظایف نمایندگان  و مسولیت آنان در مقابل کسانی که رای می دهند  اشاره کرد و گفت:  رای مردم نزد نمایندگان حق الناس است  و نماینده منتخب باید در مقابل تک تک مردم احساس مسولیت کند.

,

, ,

 ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج نیز در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: یقینا ما امروز مردم با غیرت  و صاحب سیاست کُرد، بلا شک در انتخابات شرکت حداکثری خواهیم داشت و هر رای ما تیری خواهد بود بر دیدگان دشمنان خبیث این مرز و بوم.

, کردتودی,

وی افزود: انشاالله مردم با انتخاب فرد اصلح، ایماندار، توانمند و فردی که بتواند قانون گذار واقعی باشد در این صحنه شکوه عزت و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

,

ماموستا حسینی گفت: امیدواریم مردم فردی  را انتخاب کنند که در خانه ملت بتواند برای مردم استان کردستان تاثیر گذار باشد  واز همینجا از تمامی مردم غیرتمند کرد، میخواهم دعوت رهبری را لبیک گفته و دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند.

,

, ,

حضور در انتخابات مجلس قدم نهادن در مسیر توسعه است

, حضور در انتخابات مجلس قدم نهادن در مسیر توسعه است,

 ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه بانه در اولین دقایق با حضور در شعبه ثابت شماره ۳ واقع در مدرسه دخترانه نیایش رای خود را به صندوق انداخت.

,

 امام جمعه بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور مردم در این انتخابات از مردم متعهد و انقلابی شهرستان درخواست کرد با حضور گسترده و تاثیرگذار خود گام دیگری در مسیر رشد و توسعه این شهرستان و ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه