اخبار داغ

حاشیه‌هایی ماندگار از انتخابات مجلس در کرمان؛

دیار سرداران مقاومت خالق حماسه‌ای از جنس حاج قاسم‌ها/ معلولیت هم مانع حضور در انتخابات نشد

دیار سرداران مقاومت خالق حماسه‌ای از جنس حاج قاسم‌ها/ معلولیت هم مانع حضور در انتخابات نشد
در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم ولایی کرمان در انتظار خلق حماسه ای دیگر به صف ایستاده و رای خود را به صندوق ها سرازیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز دیار سرداران مقاومت اولین ساعات آغازین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خود را با حضور پر شور مردم ولایتمدار در کنار مزار سردار دلها آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات مردم در انتظار خلق حماسه ای دیگر به صف ایستاده و رای خود را به صندوق ها سرازیر کردند.

,

در این بین صحنه ای چشم ها را به خود خیره کرد، فردی با معلولیت شدیدی به سختی پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و دین خود به نظام و اسلام را ادا می کند.

,

, ,

این شخص با شرکت خود در انتخابات نه تنها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ضد انقلاب کوبید بلکه در ایفای نقش خود به عنوان یک ایرانی دغدغه مند نیز کوتاهی نکرد.

,

, ,

در ادامه یکی از بانوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۴۱ سال است که مردم شریف ایران با وجود همه سختی ها و دشواری های اقتصادی، اعمال تحریم های ظالمانه و اقدامات تروریستی دشمنان این نظام پای انقلاب ایستاده اند و با حضور خود در همه عرصه ها حمایت خود از انقلاب را مطرح کرده اند.

,

وی افزود: مردم گلایه های زیادی نسبت به کم کاری مسئولان، گرانی و تورم دارند اما هیچگاه از گلایه برای انتقام جویی استفاده نمی کنند چرا که فرزندان این ملت در راه انقلاب جان خود را فدا کرده اند اکنون کمترین خدمت ما به این نظام شرکت در عرصه انتخابات است.

,

در بین جمعیت کودکان و نوجوانان حضور داشتند که با وجود سن اندک پدر و مادر خود را همراهی کرده تا نقشی در خلق این حماسه بزرگ داشته باشند.

,

یکی از این نوجوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان تاکید کرد: دوست داشتم اکنون به سن قانونی رسیده بودم و در انتخابات شرکت می کردم، از نظر من شرکت در انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت خودمان و حفظ کشور از اهداف شوم دشمنان.

,

, ,

, ,

از لا به لای جمعیت پیرمردی با تکیه بر عصای خود جلو آمد و شناسنامه به دست در صف رای گیری ایستاد، در حالیکه لبخند دلنشینی بر لب داشت به گرمی با خبرنگار ما احوال پرسی کرده و به سوال او پاسخ داد.

,

این ریش سفید کرمانی در ارتباط با انگیزه حضور خود در انتخابات گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و تا جان در بدن دارم از حرکت در این مسیر دست نخواهم کشید.

,

, ,

وی افزود: آمریکا با ترور سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی دست به حماقت بزرگی زد و بسیاری از چشم های خفته را بیدار کرد، حضور امروز ما در این انتخابات مشت محکمی بر دهان این تروریست بزرگ جهانی است.

,

این ریش سفید کرمانی تاکید کرد: شرایط کشور امروز به گونه ای است که ما نیازمند مجلسی قدرتمند و با اراده برای تصویب قوانین گوناگون هستیم، انتخاب اصلح مردم مسیر را برای تحقق این امر خطیر هموار می کند.

,

, ,

همانگونه که سردار دلها در وصیت خود مردم کرمان را انقلابی خوانده بود و از آن ها خواسته بود که همیشه انقلابی بمانند اکنون دیار سرداران مقاومت چشم انتظار مردم ولایی کرمان است تا بار دیگر با حضور چشمگیر خود برگ زرینی بر تاریخ انقلاب بیافزایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه