اخبار داغ

استاندار لرستان:

۹۷ درصد شعب لرستان ارتباط آنلاین دارند

۹۷ درصد شعب لرستان ارتباط آنلاین دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مدتها قبل برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و امروز مرحله نهایی آغاز و شروع انتخابات در استان بسیار خوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تعدادی از شعب استان به دلیل شرایط جوی، دیرتر به شبکه متصل شدند و همچنین برای روستاهای صعب العبور بالگردهایی برای اخذ رای در نظر گرفته شده است.

,

استاندار لرستان با اشاره به این که بیش از ۹۷ درصد شعب آنلاین هستند گفت: این شعب ارتباط آنلاینی دارند به طوری که اگر شعبه ای تا ۱۰ دقیقه رای گیری نکند اعلام می شود و خیلی امکانات خوبی دارد که در جهت تسهیل در امر رای گیری در نظر گرفته شده است.

,

وی بیان کرد: همه مقدمات لازم برای رای گیری مردم فراهم شده و تاکنون بررسی های انجام شده نشان می دهد مشارکت خوب بوده و علیرغم این که در صبح رای گیری کمتر است اما شعب شلوغ بودند و توصیه می شود مردم در اوایل وقت رای دهند و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند و از این فرصت استفاده کنند.

,

خادمی تصریح کرد: از مردم می خواهم مراقب باشند و اگر افرادی در اطراف شعبه ها اقدامی مانند تبلیغات انجام می دهند را به مسئولان گزارش دهند که برای امنیت انتخابات همه امکانات را فراهم کردیم و هر کسی بخواهد اختلالی ایجاد کند برخورد خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: افرادی که نامزد انتخابات هستند بدانند که کار تبلیغات تمام شده و امروز مردم تصمیم می گیرند و یکی از معیارهای انتخاب این است که افرادی که قانون را رعایت می کنند انتخاب شوند و در مجموع امروز تبلیغات ممنوع است.

,

استاندار لرستان با اشاره به ساعات اتمام رای گیری گفت: انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و اگر مناطقی نیاز به تمدید بود با بررسی لازم تمدید می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که انتخابات در برخی از شهرستانها به دور دوم کشیده شود، تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

,

خادمی با اشاره به این که اجباری برای اثر انگشت نیست گفت: در این دوره از انتخابات اجباری برای اثر انگشت نیست و الزامی در این راستا وجود ندارد.

,

وی اظهارداشت: در این دوره از انتخابات ۱۷۱ نفر در لرستان نامزد شده که ۱۶۱ مرد و ۱۰ تا زن هستند.

,

استاندار لرستان افزود: رای اولیها در لرستان ۶۸ هزار و ۴۳۸ نفر بوده و در مجموع یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر در لرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

,

وی عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی از هر نوع پیش بینی برای نتایج خودداری شود و نتیجه از یک فرآیند قانونی اعلام می شود و اگر افرادی به صورت غیر رسمی آمار را بگویند درست نیست و فقط از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود.

,

خادمی بااشاره به اینکه افراد منتخب در صورت کسب ۲۰ درصد از آرای جمع آوری شده انتخاب و راهی مجلس می شوند بیان کرد: در بحث تخلفات نیز باید گفت تنش ویژه ای در استان نداشتیم و تخلف و مشکل خاصی گزارش نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه