اخبار داغ

شهردار تهران:

قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند

قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند
شهردار تهران با اشاره به ورود کرونا به کشور گفت: در مدیریت شهری در مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی تمهیداتی را پیش بینی کردیم و درهمین راستا قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی، پس از حضور در شعبه اخذ رأی و انداختن رأی خود با بیان اینکه رأی دادن بهتر از رأی ندادن است، گفت: همه ما باید رأی بدهیم و در سرنوشت خودمان دخیل شویم حتی ممکن است ایده‌آل ما هم نباشد اما باید در همین فضایی که وجود دارد تأثیر بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه جای خیلی‌ها در این انتخابات خالی است، افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دیگران هم بتوانند در انتخابات آتی شرکت کنند.
,
 
,
حناچی ادامه داد: هر چقدر انتخابات رقابتی‌تر و پرشورتر باشد قطعاً نتایج آن نیز بیشتر به نفع مردم خواهد بود و در این شرایط هم که کشور در معرض تهدیدات جدی قرار دارد به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ چیزی مانند انتخابات نمی‌تواند کشور را بیمه کند.
,
 
,
شهردار تهران درباره تمهیدات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا هم گفت: متأسفانه این ویروس وارد کشور شده است و ان‌شاالله با مجموعه اقداماتی که انجام شده بتوانیم روند گسترش این ویروس را کنترل کرده و جلوی آن را بگیریم.
,
 
,
وی با بیان اینکه در مدیریت شهری ما در مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی تمهیداتی را پیش‌بینی کردیم، افزود: قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند و علاوه بر آن با همکاری وزارت بهداشت اقدام به ارائه پیام‌های آموزشی در سطح شهر کرده‌ایم. البته در این زمینه ما وظیفه‌ای نداریم اما به عنوان کمک کننده ورود کرده‌ایم.
,
 
,
حناچی ادامه داد: شرکت شهر سالم نیز موظف شده که در زمینه تهیه و در اختیار گذاشتن و توزیع ماسک به قیمت نازل اقداماتی را انجام دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه