اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

۷۱ درصد جمعیت استان واجد شرایط رای‌دادن هستند/ تعطیلی مدارس قزوین در روز شنبه

۷۱ درصد جمعیت استان واجد شرایط رای‌دادن هستند/ تعطیلی مدارس قزوین در روز شنبه
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه بخش اعظمی از شعبات در مدارس مستقر بوده و فرهنگیان و عوامل مرتبط با آموزش پرورش درگیر روند انتخابات هستند، روز شنبه کلیه مدارس استان در تمام مقاطع تعطیل اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: مردم از ساعات آغازین شروع رای گیری که از ساعت 8 صبح بود در محل‌های رای گیری حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: اکنون ارتباط با بیش از 99 درصد شعبات بصورت آنلاین برقرار است و این به معنای عملکرد صحیح سیستم مکانیزه و الکترونیکی است‌ و صرفا چند مورد آفلاین وجود دارد که آن‌ها نیز آنلاین خواهند شد و درواقع تمام مراحل احراز هویت واجدین شرایط رای دادن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

,

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: اکنون تمام شعبات اخذ متراکم و با صف طویل است و پیش بینی ما این است که عصر و ساعات پایانی با تجمع بیشتر مواجه شویم، همچنین مهلت 10 ساعته انتخابات که تا شش بعدازظهر است با پیشنهاد استاندار و تایید وزارت کشور قابل تمدید است اما از مردم درخواست داریم حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

,

وی ادامه داد: همچنین با توافق شورای نگهبان و وزارت کشور استفاده از اثر انگشت و استامپ از شعبات حذف شده است.

,

, ,

این مقام مسئول عنوان کرد: هزار و 40 شعبه در نقاط مختلف استان فعال بوده و 925 هزار و 479 نفر معادل 71 درصد جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند و حداقل سن برای رای دادن 18 سال است و 44 هزار و 314 رای اولی داریم و بیش از 20 هزار نفر برای امر انتخابات در حوزه‌های مختلف درگیر و دو هزار خودرو ساماندهی شد.

,

 

,

وی با اشاره به تعداد کاندیداهای استان گفت: تاکنون 74 نفر از کاندیداها انصراف داده و 84 نفر در صحنه انتخابات در سه حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند که شامل 47 نفر در حوزه قزوین، آبیک و البرز، 13 نفر در حوزه تاکستان و 24 نفر در حوزه بوئین زهرا هستند.

,

حبیبی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بخش اعظمی از شعبات در مدارس مستقر بوده و فرهنگیان و عوامل مرتبط با آموزش پرورش درگیر روند انتخابات هستند، روز شنبه کلیه مدارس استان در تمام مقاطع تعطیل اعلام شده است.

,

وی افزود: شاهد مشارکت هم استانی‌ها در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و گزارش جامع و کامل‌تر پایان امشب به اطلاع عموم می‌رسد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ضمن اشاره به نقش اصحاب رسانه در روند انتخابات گفت: از اصحاب رسانه صمیمانه تشکر می‌کنیم؛ چرا که فضایی پرشور برای حضور حداکثری فراهم کرده و با آگاهی بخشی جهت انتخاب اصلح که ضرورت امروز جامعه است مانع از انتشار اخبار ناصحیحی هستند که اذهان را مشوش می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه