اخبار داغ

روایت مردم کرمان از حضور در انتخابات؛

دشمن بیهوده تلاش نکند، ما از نسل قاسم سلیمانی هستیم

دشمن بیهوده تلاش نکند، ما از نسل قاسم سلیمانی هستیم
مردم همیشه در صحنه کرمان باز هم برای خلق حماسه ای جدید پا به میدان گذاشته و با حضور با شکوه خود برگ زرین دیگری را در تاریخ این انقلاب به نام خود ثبت کردند و با سرانگشتان جوهری خود به دشمن نشان دادند که بیهوده تلاش نکنند چرا که این ها از نسل قاسم سلیمانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سرانجام خورشید دوم اسفند ماه طلوع کرد و مردم همیشه در صحنه کرمان باز هم برای خلق حماسه ای جدید پا به میدان گذاشته و با حضور با شکوه خود برگ زرین دیگری را در تاریخ این انقلاب به نام خود ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آری کرمانی ها از همان ساعات آغازین رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شدند و با سرانگشتان خود، دندان های استکبار و همه جنایتکارانی که ماه ها تلاش کردند تا این حضور کمرنگ شود را در دهان آن ها شکستند.

,

دشمن بیهوده تلاش نکند ما از نسل قاسم سلیمانی هستیم

, دشمن بیهوده تلاش نکند ما از نسل قاسم سلیمانی هستیم,

خانمی که رای خود را در صندوق انداخته بود به خبرنگار ما گفت: ما آمدیم تا به حاج قاسم بگوییم که راهت را ادامه می دهیم و اجازه نمی دهیم دشمن از نبودن شما خوشحال شود چرا که همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

,

وی ادامه داد: این حضور ما دشمن شکن است و ما هیچ وقت حرف رهبرمان را زمین نمی زنیم و تا جان در بدن داریم، محکم و استوار پشت رهبر خود می ایستیم لذا دشمنان بیهوده تلاش نکنند چرا که ما از نسل قاسم سلیمانی هستیم.

,

حضور ما خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

, حضور ما خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است,

یکی دیگر از بانوانی که در صف ایستاده بودند علت حضور خود را این گونه بیان کرد: حضور در انتخابات وظیفه دینی و مذهبی ماست و باید نظام خود را حفظ کینم و این حضور ما خاری در چشم همه دشمنان اسلام به ویژه دشمنان ایران اسلامی است.

,

این بانوی کرمانی در ادامه با اشکی که در چشمانش حلقه زده بود گفت: از همین جا به حاج قاسم می گویم که با همه وجود به او افتخار می کنیم و همه ما قطراتی از دریای خروشان معرفتی هستیم که در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری پرورش یافته ایم و ایمان داریم این دریای خروشان آمریکا و اسرائیل را نابود می کند.

,

طبق وصیت حاج قاسم پروانه وار حول مشعل فروزان ولایت می چرخیم

, طبق وصیت حاج قاسم پروانه وار حول مشعل فروزان ولایت می چرخیم,

 پسر جوانی که با دوستانش در این انتخابات حاضر شده بود، وقتی فهمید ما خبرنگار هستیم به سمت ما امد و گفت: ما پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی هستیم، ما قدر حاج قاسم را تا زمانی که زنده بود ندانستیم ولی به او قول می دهیم که همانطور که وصیت کرده است پروانه وار حول مشعل فروزان ولایت خواهیم چرخید و مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذاشت.

,

این جوان کرمانی با صلابت و فریادی رسا ادامه داد: ما آمده ایم تا سرنوشت خودمان را تعیین کنیم و بر خلاف همه تلاشی که دشمن کرد تا مردم پای صندوق رای نیایند اما حضور دشمن شکنی از مردم شاهد هستیم و این نشان می دهد ما پشتیبان نظام خود هستیم و هیچ زمانی صحنه را خالی نمی گذاریم.

,

خوب چشمانتان را باز کنید و ببینید مردم پشت نظام خود ایستاده اند

, خوب چشمانتان را باز کنید و ببینید مردم پشت نظام خود ایستاده اند,

ما پیرو رهبر هستیم و حضور در انتخابات وظیفه شرعی و یک وظیفه ملی است، این جملات را پیرمرد قد خمیده ای به خبرنگار ما گفت که عکس حاج قاسم را در دست داشت و می گفت: حاج قاسم سلیمانی تکلیف را بر همه تمام کرد و ازهمین جا به او می گویم تا ابد در قلب همه ملت ایران جای دارد.

,

این پیرمرد کرمانی با بیان اینکه حضور ما اقتدار نظام است، عنوان کرد: ما با انتخاب صحیح خود در مواضع بین المللی نقش تاثیر گذاری خواهیم داشت و همین باعث شده است تا دشمن حضور ما را کمرنگ جلوه دهد و برای این کار از هر حربه و تلاشی استفاده کرد اما به آن ها می گویم خوب چشمانتان را باز کنید و ببینید این مردم تا خون در رگ های آن ها جاری است پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

,

رای ما مشتی است که پوزه استکبار را به خاک می مالد

, رای ما مشتی است که پوزه استکبار را به خاک می مالد,

خانم دیگری که در صف رای گیری ایستاده بود علت حضور خود را زدن مشتی محکم به دهان دشمن عنوان کرد و گفت: هر رای ما همانند مشتی است که پوزه استکبار را به خاک می مالد و ما با نتخابا آگاهانه پا رد این عرصه گذاشتیم و با مجلسی انقلابی همه نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

,

حضور  ما در انتخابات دفاع از حرم جمهوری اسلامی است

, حضور  ما در انتخابات دفاع از حرم جمهوری اسلامی است,

مردی که با خانواده خود در این انتخابات حاضر شده بود به خبرنگار ما گفت: من پیرو صحبت حاج قاسم سلیمانی که گفته بود جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم واجب است لذا یکی از راه های دفاع از جمهوری اسلامی حضور در صحنه های مشارکت عمومی خصوصا انتخابات است که امروز بر خود وظیفه دانستم که رای خود را در صندوق بیاندازم تا در سرنوشت کشور خود دخیل باشم.

,

وی در پایان به شهید سلیمانی گفت: سردار راهتان همیشه پررهرو است و شهادت شما همانند حضورتان ماه خیر و برکت برای جمهوری اسلامی است و باعث وحدت بین تمام مردم ایران شد.

,

آری این صحبت مردم بصیر و انقلابی کرمان است، همشهریان حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد مقاومت، آن ها آگاهانه در این انتخابات حاضر شدند و به عهدی که با سردار شهیدشان بسته بودند وفادار مانده و با حضور پررنگ خود نشان دادند اگر دشمن یک قاسم سلیمانی را از ما گرفت اما هزاران شاگرد مکتب او در صحنه هستند و میدان را خالی نمی گذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه