اخبار داغ

شرکت هزاران فلسطینی در پویش «فجرعظیم» در مسجدالاقصی و مساجد دیگر

شرکت هزاران فلسطینی در پویش «فجرعظیم» در مسجدالاقصی و مساجد دیگر
هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم فلسطین با وجود اقدامات سرکوبگرانه و محدودیت‌های اعمال شده از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی، نماز صبح را در مسجدالاقصی در قدس اشغالی و مسجدالابراهیمی و دیگر مساجد با شکوه هر چه بیشتر اقامه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضور نمازگزاران فلسطینی در مراسم نماز صبح در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی و بیشتر مساجد کرانه باختری و قدس در چارچوب پویش موسوم به «الفجرالعظیم» صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی حضور نظامیانش را در قدس و راه‌های منتهی به مسجدالاقصی تشدید کرد و محدودیت‌ها علیه نمازگزاران فلسطینی تشدید شد.

,

نظامیان صهیونیست با بازداشت یکی از نگهبانان مسجدالاقصی‌، به سوی نمازگزاران پس از خروجشان از مسجدالاقصی حمله کردند، آنها یک دختر فلسطینی را در باب الاسباط در حالی که در حال توزیع شیرینی میان نمازگزاران بود، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

,

پویش الفجر العظیم در جمعه این هفته گسترش یافت و بیش از 200 مسجد در کرانه باختری در آن شرکت کردند و هزاران فلسطینی در چارچوب برنامه‌های نماز و خطبه بر ضرورت ادامه حضور در مسجدالاقصی و حمایت از این مکان مقدس و قدس در برابر نقشه‌های اشغالگران تاکید کردند.

,

مسجد النصر القدیم در شهر نابلس هم امروز شاهد حضور هزاران نمازگزار بود که صحن مسجد و خیابان‌های اطراف را پر کرده بودند. نمازگزاران پس از خروج از مساجد شعارهایی در حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی سر دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه