اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه مازندران مطرح شد؛

انتخابات سبب سرافرازی نظام، شادی مردم و نگرانی دشمن می‌شود

انتخابات سبب سرافرازی نظام، شادی مردم و نگرانی دشمن می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امروز شاهد انتخابات پرشوری هستیم که سبب سرافرازی نظام، شادی مردم و نگرانی دشمن می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز مازندران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در شعبه های اخذ رأی، گفت: همه شما برادران و خواهران ایمانی‌ام و خودم رو به تقوا، پاکی و پاک‌دامنی سفارش و توصیه می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

امام جمعه ساری اظهار کرد: مشارکت حداکثری و با بصیرت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

,

نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: مردم با انتخاب افراد کارآمد درصدد تشکیل مجلس قوی باشند.

,

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از جمله آمریکایی ها ثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند،  افزود: حضور و مشارکت میلیونی مردم در مناسبت ها از جمله انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن زبان ملت ایران است که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

,

وی با تاکید بر حضور مردم در ساعات اولیه برگزاری انتخابات در پای صندوق های رأی گفت: توصیه اسلام، شتاب داشتن در کار خیر است، و شرکت در انتخابات یک کار خوب و ارزشمند است از این رو بهتر است به تاخیر نیفتد.

,

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

, شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است,

امام‌ جمعهٔ نوشهر نیز با تأکید بر لزوم حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، گفت : شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: دشمنان نظام می‌خواهند با تحریم انتخابات، پشتوانه مردمی را از جمهوری اسلامی بگیرند و در نقطه مقابل، مردم باید با مشارکت بالا و حضور حداکثری، بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی رأی مثبت دهند.

وی گفت: پس از اصل حضور در انتخابات، برگزیدن اصلح حائز اهمیت است و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دارای شایستگی‌های لازم برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشند.

مشایخ افزود: تقوا، اطاعت از ولایت، شجاعت در برابر دشمنان از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده اصلح به شمار می‌رود.

امام‌جمعهٔ نوشهر گفت: اگر در انتخاب نماینده اصلح کوتاهی شود ممکن است کسانی که واجد شرایط نیستند به مجلس راه بیابند و اتفاقات گذشته تکرار شود.

وی افزود: لازمه تشکیل مجلس قوی این است که مردم ضمن حضور گسترده، نمایندگان اصلح را برگزینند که در این صورت بسیاری از توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا خنثی می‌شود.

مشایخ گفت: با توجه به تحولات منطقه و آشکارتر شدن خصومت آمریکا با ایران و ترور شهید سپهبد سردار سلیمانی، برگزاری باشکوه انتخابات موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یأس دشمنان می‌شود.

وی افزود: در امر مهمی مانند انتخابات، تک‌تک آرا مهم است و کسی نگوید رأی من چه اهمیتی دارد و ضمن تحقیق برای انتخاب اصلح، از مشورت دیگران نیز برای این کار استفاده کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را خجالت زده می‌کند

, حضور حداکثری در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را خجالت زده می‌کند,
امام جمعه آمل نیز با بیان این که حضور حداکثری مردم پیام‌های زیادی را برای جهان خواهد داشت، گفت: این حضور بی نظیر دشمنان ما را خجالت زده و دوستان ما را شاد و خوشحال خواهد کرد.
,
امام جمعه آمل نیز با بیان این که حضور حداکثری مردم پیام‌های زیادی را برای جهان خواهد داشت، گفت: این حضور بی نظیر دشمنان ما را خجالت زده و دوستان ما را شاد و خوشحال خواهد کرد.
,

حجت الاسلام مرتضوی در خطبه های نماز جمعه آمل با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی این شهرستان در جمع خبرنگاران، امروز را یک جشن ملی معرفی کرد و گفت: این رویداد بسیار بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که یقیناً این حضور پیام‌های زیادی را برای جهان خواهد داشت، افزود: این حضور بی نظیر به طور قطع و یقین دشمنان ما را خجالت زده و دوستان ما را شاد و خوشحال خواهد کرد.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که در شرایط امروز جامعه حضور در انتخابات هم در بعد داخلی و هم خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هر رأی که یک ایرانی ک بر صندوق می اندازد مشت محکی بر دهان یاوه گویان است.

,
,
,
,
,
امام جمعه آمل با بیان این که استکبار جهانی با هزینه‌های گسترده تلاش کرد تا مردم را پای صندوق‌های رأی دور کند، بیان داشت: این حضور مردم می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.
,
 
,
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری در آغازین لحظات رأی گیری فرمودند این یک جشن ملی است، افزود: این پیروزی و جشن با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با هر سلیقه و نگاهی رقم خواهد خورد.
,
 
,
وی با بیان این که برخی‌ها با بیان این که برای خدمت به مردم نیازمند یک مجلس انقلابی هستیم، تصریح کرد: با قانون گذاری و وضع قوانین مناسب مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اشتغال رفع خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه آمل با اشاره به این که با یک مجلس قانونمند و نیرو‌های انقلابی خیلی از مشکلات رفع خواهد شد، افزود: در زیر چتر ولایت و رهنمود‌های رهبری و پایبندی به ارزش‌های نظام و خون شهدا می توانیم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام مرتضوی در ادامه سخنان خود همچنین به مسأله انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و اخلاص همانند سپهبد شهید سلیمانی که این گونه نزد مردم عزیز شد، چون مثل مردم بود و نگاه دینی و مردم دوستی را حاکم کرد و این خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار داد که ریشه در قرآن دارد و سنت پیامبر است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه