اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

منتخبان مجلس یازدهم در قانون‌گذاری‌ها نیاز مردم را اولویت قرار دهند

منتخبان مجلس یازدهم در قانون‌گذاری‌ها نیاز مردم را اولویت قرار دهند
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم در قانون‌گذاری‌ها نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند گفت: دریافتی‌های آنچنانی برای یک عده‌ای خاص توسط قانونگذاران مجلس باید از بین برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر خرم‌آباد اظهارداشت: روز دوم اسفند ماه تجلی شعور، عقلانیت و روز موفقیت و سربلندی ایران است، روزی که مردم شیفتگان به خدمت را انتخاب می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی بغا بیان اینکه روز انتخابات روز مسابقه خدمت و روز عزت است و نه شیفته ثروت، مقام و مادیات بلکه روز قانونگذاری است افزود: انتخابات روزی است که مردم خود را در قانونگذاری سهیم می‌دانند، روزی که مردم سهم خود را در تصمیم گیری ها و قانونگذاری ها به نماینده ها دادند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مجلس برخاسته از اراده ملت است بنابراین در تصمیم گیری ها، قانونگذاری و نظارت ها که محدود به شرع اسلام است را رعایت کنند.

,

وی بیان کرد: نمایندگان در قانون گذاریها باید نیازهای مردم را در اولویت ها قرار دهند، شکل گیری مجلس با آرای مردم بوده است پس در نظارت ها و تصمیم گیری ها باید نظارت های  کلی در راستای نیازهای ملت باشد و به گونه ای عمل کنند تا تفاوت را در دیافتی ها مشاهده کنند؛ دریافتی های آنچنانی برای یک عده ای خاص توسط قانونگذاران مجلس باید از بین برود.

,

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه نمایندگانی که انتخاب می شوند باید نیازهای مردم را برطرف کنند گفت: مردم ما توانستند زیر شدیدترین تحریم ها مقاومت کنند و وفادار به نظام و انقلاب هستند و این وفاداری را در روز راهپیمایی نشان دادند.

,

وی تصریح کرد: کسانی که در رای گیری امروز شرکت می‌کنند موجب خشنودی امام زمان (عج)، رهبری و شادی روح مطهر امام (ره) و شهدا می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه شنبه صرف نظر از موفقیت  هرکسی در انتخابات روز جشن و موفقیت ایران اسلام است خاطرنشان کرد: حضور انبوه مردم در استان، شهر ها، روستاها و بخش های ما در پای صندوق های رای نشان از ولایتمداری بود  چه زیباست روزی فرا برسد که منتخبان مجلس شورای اسلامی در اجتماعات حضور پیدا کنند و در صلح و آرامش زیر یک سقف باشند و با صلح و همدلی خدمت کنند و کسانی که انتخاب شدند منتخب همه مردم خواهند بود .

,

وی اظهارداشت: هفته آینده ماه رجب است و مردم اعمال مخصوص این ماه را به جا آورند ؛ ولادت های این ماه را گرامی بدارند و از آموزه های دینی امامان معصوم در بین خانواده ها استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه