اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات، مجلس قوی را ایجاد می کند/حضور حماسی مردم قدرت نظام اسلامی را اثبات خواهد کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات، مجلس قوی را ایجاد می کند/حضور حماسی مردم قدرت نظام اسلامی را اثبات خواهد کرد
امامان جمعه استان همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته استان ضمن دعوت از همگان بر حضور پرشور در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به آغاز روند انتخابات از صبح امروز و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بیان کرد: مردم با انتخاب درست سرنوست چهار ساله خود و نظام را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری گفت: اثر انتخابات امروز بیش از چهار سال است و این نماینده ای که برای مجلس انتخاب شده در سرنوشت کشور اثر گذار است.

,

وی روز انتخابات را  لیله القدر نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز روزی است که می خواهیم به دستور قرآن عمل کنیم و امانت را به اهلش بسپاریم.

,

امام جمعه ملایر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی بزرگی است که حاصل خون شهدا انبیای و اولیای الهی و امام راحل است و برای تداوم بخشیدن این نعمت، باید رای دهیم.

,

وی تصریح کرد: امروز باید درست انتخاب کنیم و با حضور حداکثری خود دشمن را به عقب برانیم.

,

حجت‌الاسلام برقراری به حضور مردم روزهای حساس انقلاب اشاره و تصریح کرد: همانگونه که مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن حضوری حداکثری داشتند، در این انتخابات نیز حضوری حداکثری داشته باشند.

,

امام جمعه بهار: حضور مردم در پای صندق های رای اجازه ورود دشمن به کشور را نخواهد داد

, امام جمعه بهار: حضور مردم در پای صندق های رای اجازه ورود دشمن به کشور را نخواهد داد, امام جمعه بهار: حضور مردم در پای صندق های رای اجازه ورود دشمن به کشور را نخواهد داد,

امام جمعه شهرستان بهار نیز در نماز جمعه این هفته گفت: دشمن می خواهد با انتشار شایعاتی در خصوص بیماری کرونا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند

,

امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به برگزاری انتخابات در سراسر کشور اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک امر واجب است که این ادای واجب دو رکن دارد؛ یک رکن آن حضور است و رکن دیگر آن انتخاب درست است.

,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده عنوان کرد: این حضور به معنای دیوار و حصاری دور تا دور کشورمان است و اجازه ورود دشمن به کشور را نخواهد داد.

,

ارزنده ادامه داد: تا این لحظه خبرهای خوبی از مشارکت مردم به ما رسیده و خبر داده اند که تا ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه فقط در تهران نیم میلیون نفر درانتخابات شرکت کرده اند.

,

دشمن در شرایط مهم سیاسی می خواهند با ایجاد شایعات مردم را بترسانند

, دشمن در شرایط مهم سیاسی می خواهند با ایجاد شایعات مردم را بترسانند, دشمن در شرایط مهم سیاسی می خواهند با ایجاد شایعات مردم را بترسانند,

وی ادامه داد: خبرهایی که تاکنون رسیده خیلی بالاتر و بیشتر از حد تصورمان است و ان شاءالله این حماسه ماندگار خواهد بود.

,

وی در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: دشمن برای اینکه حضور مردم را کم کند با ایجاد شایعاتی مثل شیوع بیماری کرونا از طریق استامپ و ایستادن در صف انتخابات جوسازی می کند، چطور تا دو روز پیش کرونا در کشور نبود چطور دو روز مانده به انتخابات کرونا وارد کشور شد.

,

امام جمعه بهار افزود: چرا در آنفولانزای اخیر که ۱۵۰ نفر در کشور تلفات گرفت صحبتی از آن نشد و حالا در این شرایط مهم سیاسی می خواهند با ایجاد شایعات مردم را بترسانند اما مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند.

,

حجت الاسلام ارزنده دومین رکن انتخابات را انتخاب درست و آگاهانه دانست و گفت: در کشیدن این حصار مراقب باشید تا اشتباه نکنید، افرادی که الان در مجلس هستند و رد صلاحیت شدند حاصل انتخابات ما و شما هستند لذا بگردید یک فرد انقلابی پیدا کنید.

,

امام جمعه گل تپه: حضور حماسی مردم قدرت نظام اسلامی را اثبات خواهد کرد

, امام جمعه گل تپه: حضور حماسی مردم قدرت نظام اسلامی را اثبات خواهد کرد, امام جمعه گل تپه: حضور حماسی مردم قدرت نظام اسلامی را اثبات خواهد کرد,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد: امانتداری اگر در جامعه گسترش یابد، سایه رحمت دیگر دوستی را بر سر مردم می گستراند و پیوند میان افراد اجتماع را محکم تر می کند.

,

وی با اشاره به کبیره بودن برخی گناهان افزود: در اسلام به همان اندازه که امانتداری، شریف و ارجمند است، خیانت در امانت، نکوهیده و زشت و در ردیف گناهان کبیره جا گرفته است.

,

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی را ایجاد می کند

, مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی را ایجاد می کند, مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی را ایجاد می کند,

خطیب جمعه گل تپه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری تاکید کرد: قوی شدن کشور یک شعار نیست بلکه یک دستور است، همه مسئولان و نهاد ها باید این دستور را در رأس کارهای خود قرار دهند، و اکنون برای قوی شدن کشور به مجلس قوی احتیاج داریم که این امر جز با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امکان پذیر نیست.

,

وی گفت: در بعضی از دوره ها مردم افرادی را به مجلس فرستاده اند که الان میبینیم که کاملا وعلنی در جبهه دشمن است،انتخاب اگاهانه یک از مهم ترین ارکان آرای انتخاباتی باید باشد.

,

خطیب جمعه گل تپه با اشاره به شایعات ویروس کرونا گفت: مردم تنها با رعایت بهداشت میتوانند با این ویروس مقابله کنند،و این بیماری آنقدر هاهم که در فضای مجازی و جاهای دیگر گفته میشود خطرناک نیست.

,

امام جمعه نهاوند: حضور حداکثری در انتخابات باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

, امام جمعه نهاوند: حضور حداکثری در انتخابات باطل کننده نقشه‌های دشمنان است, امام جمعه نهاوند: حضور حداکثری در انتخابات باطل کننده نقشه‌های دشمنان است,

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز در سراسر کشور مردم در انتخابات حضور پرشوری دارند که این حضور باعث اقتدار نظام مقدس اسلامی می‌شود.

,

وی اظهار داشت: هرچه این حضور پرشورتر باشد باعث نا امیدی بیشتر دشمنان قسم‌ خورده نظام می‌شود و مردم باید با احساس وظیفه در انتخابات شرکت کنند.

,

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب بعد از شرکت در انتخابات افزود: همان‌طور که ایشان فرمودند شرکت در انتخابات یک جشن ملی و تکلیف شرعی است.

,

وی ادامه داد: حضور در انتخابات ضامن امنیت ملی و مایه اقتدار نظام مقدس اسلامی است و باعث شکست توطئه‌های دشمنان برعلیه کشور می‌شود.

,

با انتخاب افراد اصلح مجلسی قوی خواهیم داشت

, با انتخاب افراد اصلح مجلسی قوی خواهیم داشت, با انتخاب افراد اصلح مجلسی قوی خواهیم داشت,

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: همه وظیفه‌دارند در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب افراد اصلح مجلسی قوی خواهیم داشت و مشکلات کاهش می‌یابد.

,

وی با دعوت از مردم نهاوند برای حضور در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات واجب است و حضور مردم بسیار مهم است.

,

امام‌ جمعه نهاوند افزود: فردا شنبه مهربانی و سعه‌صدر باید باشد و هرکسی رأی آورد همه قبول می‌کنند، باید بعد از انتخابات هدف خدمت به مردم باشد و فرد منتخب برای شهر و مردم کار کند.

,

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: پیروز این انتخابات مردم و کسانی که رأی دادند و به وظیفه عمل کردند هستند و دشمنان و کسانی که کارهای خلاف و ایجاد تفرقه کردند بازنده انتخابات خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه