اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کُردستان رأی خود را به صندوق انداخت

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کُردستان رأی خود را به صندوق انداخت
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان ظهر امروز با حضور در صندوق شماره ۲۷ سنندج در مسجد جامع رأی خود را به صندوق انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز با حضور در صندوق شماره ۲۷ سنندج در مسجد جامع با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات و خبرنگاران در انعکاس این آیین سیاسی سرنوشت‌ساز که حماسه مردم را منتشر می‌کنید، اظهار کرد: جا دارد قبل از هرچیز از تلاشهای اصحاب خبر و رسانه در راستای پوشش مناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان تقدیر و تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یک جشن ملی است و این جشن بسیار بزرگ با حضور پرشور مردم در صحنه رنگ و بوی دیگری می گیرد.

,

وی مراجعه به آراء عمومی را یکی از برکات مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انشاالله مردم نیز در این صحنه همچون دیگر صحنه های دفاع از انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.

,

, ,

وی با اشاره به تلاش های دشمن در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دشمنان از هر فرصتی در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده کردند ولی ملت ما مثل همیشه با شور و شعور خود در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات بعد از انتشار بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به همین دلیل حضور مردم در این انتخابات بسیار با اهمیت است.

,

وی ضمن اشاره به برگزاری این انتخابات بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و لبیک آنها برای حضور در این دوره از انتخابات پیام بسیار واضحی در راستای نشان دادن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه