اخبار داغ

امام جمعه الوند:

مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است
امام جمعه الوند گفت: مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویانی است که هر لحظه برای نابودی ما برنامه‌ریزی می‌کنند، اما ملت ایران با حضور پرشورشان جواب کوبنده‌ای به دشمنان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز(جمعه) در حاشیه رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در الوند اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که امروز سعادت داشتیم تا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: همچنین امروز برای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری که انتخابات را جشن ملی اعلام کردند پای صندوق رای حضور پیدا کردیم.

,

امام جمعه الوند عنوان کرد: در سراسر کشور همه آحاد مردم در انتخابات مجلس شرکت کردند در شهر الوند نیز مردم عزیز از همان نخستین ساعات رأی گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

,

وی بیان کرد: مشارکت‌های حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویانی است که هر لحظه برای نابودی ما برنامه‌ریزی می‌کنند اما ملت ایران با حضور پرشورشان جواب کوبنده‌ای به دشمنان دادند و مردم باید با انتخاب نماینده اصلح دشمنان را در جای خود بنشانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه