اخبار داغ

حضور پرشور و باشکوه مردم خراسان‌جنوبی در جشن ملی انتخابات

حضور پرشور و باشکوه مردم خراسان‌جنوبی در جشن ملی انتخابات
مردم خراسان جنوبی امروز دوم اسفند ماه همزمان با شروع رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی با تشکیل صفهای طولانی در مقابل شعبه‌های اخذ رای، طلیعه حماسه‌ ملی دیگری را به نمایش گذاشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، انتخابات به عنوان مسئله اساسی کشور یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور بوده و نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
مردم با حضور در انتخابات ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.
,
 
,
حضور نسل جوان و رای اولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده روحیه انقلابی نسل آینده‌ساز کشور است و این شور انقلابی دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و یک حرکت اُمیدآفرین برای تمام دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست.
,
 
,
مردم خراسان جنوبی از زن و مرد، پیر و جوان امروز دوم اسفند ماه همزمان با شروع رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با تشکیل صفهای طولانی در مقابل شعبه‌های اخذ رای، طلیعه حماسه‌ ملی دیگری را به نمایش گذاشته‌اند. مردم ولایتمدار دقایقی قبل از زمان آغاز رای‌گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند.
,
 
,
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.
,
 
,
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در سخنانی، روز انتخابات را روز جشن ملی خواندند و با تبریک این جشن به همه هم‌میهنان گفتند: روز انتخابات روز احقاق حق مدنی ملت است که می‌خواهند با رأی دادن، شرکت خود در اداره امور کشور را که حق آنها است به‌دست آورند، ضمن اینکه رأی دادن یک تکلیف شرعی است.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی انتخابات را متضمن منافع ملی دانستند و افزودند: بنابراین هر کسی که به منافع ملی علاقه‌مند است، در انتخابات شرکت می‌کند.
,
 
,
ایشان با توصیه عمومی به حرکت با همت ملت برای رأی دادن گفتند: توصیه همیشگی ما این است که مردم رأی دادن را هر چه زودتر و در نیمه اول روز انجام دهند و آن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: مردم در هر شهر به تعداد نامزدهای مورد نیاز آن شهر رأی بدهند، مثلاً در تهران به ۳۰ نفر رأی بدهند چرا که این کار کمک زیادی به تشکیل مجلس قوی خواهد کرد.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با آرزوی اینکه انتخابات مایه برکت الهی برای ملت ایران شود، از عناصر رسانه‌ای فعال در برگزاری با شکوه انتخابات، تشکر کردند.
,
 
,
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: انتخابات برای ما یک جشن است و بر دشمنان اسلام و ایران بسیار ناگوار است.
,
 
,
وی افزود: در گذشته دیدیم که مردم هیچ کاره بودند مانند کشورهای عربی که اکنون هیچ‌کاره هستند، در آن زمان مردم هیچ‌کاره بودند و استعمارگران از پادشاه، مجلس و حتی کدخدا را انتخاب می‌کردند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: کاری که انقلاب کرد این بود که دشمن را بیرون کرد و اختیارات به ناحقی که دست آنها بود به حق به دست مردم انقلابی داد. 
,
 
,
آیت الله عبادی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری این مردم هستند که باید سرنوشت خو را تعیین کنند و انتخابات ما بر دشمنانی که سوء استفاده می‌کردند بسیار سخت است و از هر دری وارد می‌شوند تا به انقلاب ما آسیب بزنند اما انقلاب آسیب پذیر نیست چرا که مردم دشمن شناس هستند.
,
 
,
وی افزود: امیدواریم در این انتخابات یک مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم چراکه باید مشکلات بسیاری را حل و دشمن را مایوس کند و مردم از دستاورد خودشان میوه شیرین بچینند.
,
 
,
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز صبح امروز با حضور در مسجد صدیقه طاهره (س) و دادن رای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.
,
 
,
وی افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملی، اعتماد عمومی، اتحاد و همبستگی مردمی است.
,
 
,
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط حساسی که جامعه دارد و مسائل ۴۱ سال گذشته که دشمنان ما در جهت تضعیف نظام اسلامی بودند در این دوره نیز به دنبال تاثیر گذاری در انتخابات و عدم مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: قطعا آحاد ملت شریف ایران وظیفه دارند به عنوان یک تکلیف در انتخابات شرکت کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: ان شاءالله مردم ایران و خراسان جنوبی که همواره در مشارکت های سیاسی در حمایت از نظام تاثیر گذار بودند امروز با حضور و رای خود نقشه ها و برنامه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و با حضور حداکثری تجدید میثاقی با نظام مقدس ایران خواهند داشت.
,
 
,
محمد کریمی فرماندار قائن، اظهار کرد: مردم شهرستان‌های قائن و زیرکوه از همان ساعات اولیه اخذ رأی در پای صندوق‌ها حاضر شدند و مشارکت بالایی را تا این ساعت از رأی‌گیری رقم زدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی در سطح کشور همواره مشارکت بالایی را در امور سیاسی چون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیان‌کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تهیه تعرفه به تعداد لازم و ضروری نیز شده است و تا این ساعت مشکل خاصی در زمینه کمبود تعرفه وجود نداشته است.
,
 
,
خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد و بیش از ۵۶۴ هزار نفر در این استان مرزی واجد شرایط رأی دادن هستند.
,
 
,
در این دوره از انتخابات تعداد 677 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده است که 336 شعبه سیار و 341 شعبه به صورت ثابت هستند.
,
 
,
 
,
حاجی‌آباد زیرکوه
, حاجی‌آباد زیرکوه,
 
,
حاجی‌آباد زیرکوه
, حاجی‌آباد زیرکوه,
حاجی‌آباد زیرکوه
,
***
,
 
,
طبس
, طبس,
 
,
طبس
, طبس,
 
,
طبس
, طبس,
طبس
,
***
,
 
,
نهبندان
, نهبندان,
 
,
نهبندان
, نهبندان,
نهبندان
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه