اخبار داغ

گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان شمالی؛

مردم با انگیزه و غیرت وارد عرصه انتخابات شدند

مردم با انگیزه و غیرت وارد عرصه انتخابات شدند
ائمه جمعه خراسان شمالی محور اصلی سخنان خود را موضوع برگزاری انتخابات امروز دوم اسفند و حضور حداکثری مردم قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصراترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم می توانند با انتخاب اصلح ارزش های دینی را احیا و راه هایی که دین برای حل مشکلات مردم مشخص کرده را زنده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , عصراترک،, عصراترک،,  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم می توانند با انتخاب اصلح ارزش های دینی را احیا و راه هایی که دین برای حل مشکلات مردم مشخص کرده را زنده کنند.,

وی با اشاره به اینکه مردم انتخابات را جهاد و آبروی نظام می دانند، گفت:  امروز مردم با انگیزه و غیرت وارد عرصه انتخابات شدند، ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کردند قطعا با تاب‌آوری بیشتر می توانند سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرد.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد بیان داشت: اگر دولت و ملت همراه شوند و امکانات نیز در چنین جامعه ای به صورت عادلانه توزیع خواهد شد و در حقیقت عدالت در جامعه به چشم می آید.

,

وی با اشاره به اینکه در مدت 41 ساله از عمر باعزت و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه از سمت مردم کم کاری نبوده است، گفت: امروز بار دیگر مردم پای صندوق های رای آمدند و حمایتشان را از انقلاب، رهبری و نظام اعلام کردند.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه امروز رقابت انتخاباتی به اتمام خواهد رسید، گفت: از فردا رفاقت‌ها شروع شود و کار و تلاش برای مردم ادامه داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه راه شهید قاسم سلیمانی رهروان زیادی دارد،گفت: اگر انسان خلوص نیت داشته باشد به طور قطع قیمتی می‌شود، همچنین با خروج آمریکا از منطقه، مردم نفس راحتی می‌کشند و راه حاج قاسم نیز ادامه پیدا می‌کند.

,

امروز ملت پای صندوق رای، انگشتشان را در چشم دشمن می کنند

, امروز ملت پای صندوق رای، انگشتشان را در چشم دشمن می کنند, امروز ملت پای صندوق رای، انگشتشان را در چشم دشمن می کنند,

حجت الاسلام احمدزاده در خطبه های نمازجمعه ۲ اسفند با اشاره به در پیش رو بودن ماه رجب، گفت: همه ماه های سال پرتو قدرت الهی است، اما رجب، شعبان و رمضان دارای امتیازات ویژه ای هستند.

,

وی ادامه داد: بندگان صالح و آگاه الهی ماه رجب و شعبان را به عنوان زمینه و مقدمه ای برای درک درست و شایسته ماه مبارک رمضان به حساب می آورند.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا برود، آبروی کشور ما بیشتر شده و دشمن ذلیل تر می شود.

,

وی با بیان اینکه مردم آبروی نظام خودشان را حفظ خواهند کرد، اظهار کرد: کسی اجازه ندارد کوچکترین اهانتی به کاندیدای پیروز داشته باشد، اما کاندیداهایی که رای می آورند باید حواسشان باشد تا آبروی اسلام، قرآن و ملت جمهوری اسلامی را حفظ بکنند.

,

خطیب نماز جمعه آشخانه گفت: دشمنان می خواهند ببینند نتیجه فشارهای حداکثری آمریکا و همپیمانان آنها به ملت ایران چه خواهد بود.

,

احمدزاده با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: امامین انقلاب شرکت در انتخابات را حق و تکلیف مردم می دانند.

,

وی ادامه داد: همانطور که کسی حاضر نمی شود کلید خانه خود را هنگام مسافرت به آدم غیر امین بسپارد، سزاوار نیست که کلید خانه ملت را که همه اسرار نظام و تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی آنجاست در اختیار هر کسی قرار بدهیم.

,

خطیب نماز جمعه آشخانه با بیان اینکه انتخاب قومیتی و حزبی دردی از مردم دوا نمی کند، افزود: عقل حکم می کند کسی را به مجلس بفرستیم که امین، مدتین، شجاع و دارای  غیرت دینی، ملی و انقلابی باشد.

,

احمدزاده با اشاره به وظایف نماینده مجلس که علاوه بر تصویب قوانین، نظارت بر اجرای امور کشور است، خاطرنشان کرد: نمایندگان می توانند از رئیس جمهور و وزرا سوال بکنند و آنها را استیضاح بکنند.

,

وی با اشاره به اینکه بودجه دولت توسط مجلس تصویب می شود، گفت: اگر برجام در مجلس تصویب نمی شد، دولت اجازه اجرای آن را نداشت.

,

امام جمعه آشخانه افزود: همه ملت با حضور در سر صندوق های رأی، چشم دشمنان را با انگشت خود کور خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه فردای انتخابات و شنبه پس از آن شنبه مهربانی و بردباری باید باشد، گفت: کاندیداها و طرفداران آنها فردا باید رقابت و اختلاف ها را کنار بگذارند، چرا که بزرگترین برنده این انتخابات مردم هستند.

,

احمدزاده با اشاره به اینکه تبریک کاندیدای انتخاب نشده به نامزد منتخب، یک رفتار نجیبانه است، گفت: شادمانی کاندیداهایی که رای می آورند نباید غیر اسلامی باشد بلکه باید سجده شکر به جای بیاورند و پیروزی خود را  لطف پروردگار بداند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه