اخبار داغ

حضور بازیگر گیلانی در پای صندوق رأی؛

ساقی زینتی: مردم دست روی دست نگذارند؛ ما نسبت به فرزندان مان مسئولیم+ فیلم

ساقی زینتی: مردم دست روی دست نگذارند؛ ما نسبت به فرزندان مان مسئولیم+ فیلم
ساقی زینتی بازیگر گیلانی با بیان اینکه برای شرکت در امر خطیر انتخابات از تهران به رشت آمده، گفت: آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم و باید باشم به خاطر آینده فرزندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، "ساقی زینتی" بازیگر گیلانی امروز در شعبه شماره یک اخد رأی در میدان شهرداری رشت حضور یافت و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی،, "ساقی زینتی" بازیگر گیلانی امروز در شعبه شماره یک اخد رأی در میدان شهرداری رشت حضور یافت و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کرد.,

وی در گفتگو با خبرنگار 8دی، با بیان اینکه برای شرکت در امر خطیر انتخابات از تهران به رشت آمده، گفت: آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم و باید باشم به خاطر آینده فرزندم.

,

این بازیگر گیلانی با بیان اینکه من یک دختر 18ساله دارم و آینده اش برایم خیلی مهم است، گفت: کسی که انتخاب می کنم خیلی برایم مهم است که چه قدم هایی بر می دارد و دقیقا در جریان عملکرد کسی که انتخاب کرده ام هستم.

,

وی ادامه داد: خیلی ها می آیند و قشنگ حرف می‌زنند و ما به پاس حرف‌های قشنگ شان گول خوردیم اما این بار محققانه انتخاب کردم، بیوگرافی کاندیدا را در آوردم و خوشحالم کسی را انتخاب کردم که حرفش با عملش یکی است.

,

زینتی در پاسخ به این سؤل که چه توصیه ای به مردم دارید، گقت: به مردم توصیه می کنم دست روی دست نگذارند؛ اگر تا الان هم اشتباهی صورت گرفته به خاطر این است که آگاهانه انتخاب نکردند، هرکس هر چه گفت راه افتادند و به آن رأی دادند؛ من هم این اشتباه را کردم اما این بار آگاهانه رأی دادم.

,

وی با بیان اینکه اگر دست روی دست بگذاریم هم به خودمان خیانت کرده ایم هم به فرزندان مان، تصریح کرد: بچه های ایران مانند فرزندان خودمان می مانند و ما نسبت به این ها مسئولیم و ما باید جوابگوی نسل آینده مان باشیم. پس بهتر است که مردم قدم جلو بگذارند و آگاهانه انتخاب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه