اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

توقف در مقابل شعب اخذ رأی ممنوع/ روند رأی‌گیری در لرستان به خوبی پیش می‌رود

توقف در مقابل شعب اخذ رأی ممنوع/ روند رأی‌گیری در لرستان به خوبی پیش می‌رود
رئیس ستاد انتخابات لرستان توقف در مقابل شعب اخذ رأی را ممنوع دانست و گفت: روند رأی گیری در لرستان به خوبی پیش می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات لرستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که فرآیند رای‌گیری طبق قانون از هشت صبح آغاز شده و تا ۱۸ عصر ادامه دارد، در صورت تقاضای فرمانداران و تایید وزیر کشور و استاندار زمان رای گیری تمدید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تاکنون تعدادی از هموطنان به شعبات مراجعه کرده و از مردم تقاضا داریم در این ساعات مراجعه کنند و رای‌گیری را به آخر وقت موکول نکنند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: از فرمانداران و بخشداران تقاضا داریم با شعبات اخذ رای ارتباط داشته باشند و تمام شرایط را برای حضور مردم فراهم کنند و اگر نواقصی وجود دارد برطرف کنند که خوشبختانه تاکنون در روند انتخابات مشکلی وجود نداشته است.

,

ثمینی به برهم زنندگان نظام انتخابات هشدار داد و گفت: کسانی که با هر قصدی بخواهند در برگزاری انتخابات اقدام و تحرکاتی انجام دهند برخورد می شود که تاکنون تذکراتی به برخی از افراد داده شده و برخی هم بازداشت شده اند و اگر هر فردی اختلالی ایجاد کند طبق قانون برخورد می شود.

,

وی با اشاره به رای اولی‌ها بیان کرد: متولیدن دوم اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند و شناسنامه و کارت ملی و یا شماره ملی را همراه داشته باشند چرا که اگر احراز هویت با شماره ملی نباشد نمی توانند رای دهند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: با توجه به توافق شورای نگهبان و ستاد انتخابات، استامپ زدن برای انتخابات اختیاری است.

,

ثمینی خاطرنشان کرد: هر کسی پس از خروج از شعبات اگر توقف بیجا داشته باشد و رفتار غیر قانونی انجم دهد، حتما مورد برخورد قرار می گیرد.

,

وی اظهارداشت: در شش روستا که تردد خودرو به دلیل بارش برف با مشکل مواجه بود از طریق بالگرد انجام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه