اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد؛

دیدار سوال‌برانگیز ظریف با قاتلان سردار سلیمانی بر اساس دیپلماسی پنهانِ آمریکا!

دیدار سوال‌برانگیز ظریف با قاتلان سردار سلیمانی بر اساس دیپلماسی پنهانِ آمریکا!
آیت الله حسینی همدانی گفت: رهبر انقلاب انتخابات را جهاد عمومی و ابروی نظام دانستند و اعلام کردند ایران قوی با مجلس قوی شکل می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه‌های نمازجمعه کرج با اشاره به اینکه متقین منش خود را بر اساس فرامین اهل بیت(ع) تنظیم می کنند، گفت: کسی که از اموالش استفاده نمی کند زندگی اش مانند فقرا و حساب و کتابش مثل اغنیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ایت‌الله حسینی همدانی ۶ اسفند و اغاز ماه رجب را فرصتی تازه از طرف خدا برای رشد معنوی دانست و با اشاره به اینکه رجب وشعبان مقدمه درک رمضان است، افزود: اول این ماه امام باقر(ع) به دنیا امد، کسی که سیره علمی وی بهترین الگوی عملی برای نهضت تولید علم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه این امام بزرگوار تشکل‌های اسلامی را راه‌اندازی کرد، اظهار داشت: متاسفانه امروز این مسئله روی زمین مانده است، ۸ اسفند روز امور تربیتی است و اگر درصدد حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم باید نیروی تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه امام باقر با مناظره حقانیت شیعه و اسلام را اثبات کردند، تصریح کرد: امام هادی سوم رجب به شهادت رسید کسی که مقابل اشرافی گری حکام با سیره ساده زیستی مردم را به اسلام جلب کرد و امروز مسیولین باید این شیوه را در دستور کار قرار دهند.

ایت الله حسینی همدانی گفت: نباید زندگی مادی گرای غربی رواج داده شود و معرفت افزایی نسل جوان اهمیت دارد زیرا دشمن به فکر استحاله افکار جوانان است و اگر برنامه نداشته باشیم متوجه خسارت محض خواهیم شد.

وی رها شدن از سلطه فکری بیگانگان را مستلزم برنامه ریزی صحیح دانست و درباره انتخابات افزود: رهبر انقلاب انتخابات را جهاد عمومی و ابروی نظام دانستند و اعلام کردند ایران قوی با مجلس قوی شکل می گیرد.

امام جمعه کرج اظهار داشت: رای خودتان را با کاغذ سفید خراب نکنید زیرا میوه تجربه خوب انتخاب کردن است، اگر مردم افرادی که نباید به انها رای دهند را جدا کنند تعداد محدودی از افراد اصلح باقی می مانند که انتخاب از بین انها راحت تر خواهد بود.

ایت الله حسینی همدانی به تحریم ۵ عضو شورای نگهبان توسط امریکا اشاره و تصریح کرد: هر زمانیکه قسمتی از نظام کار خود را به درستی انجام می دهد و نقشه های امریکا را به هم میریزد ان قسمت را تحریم می کنند.

امام جمعه کرج با طرح این سوال که چراباید دستگاه سیاست خارجی کشور بر اساس دیپلماسی پنهان امریکا با عناصر قاتل سردار ما ملاقات مخفیانه داشته باشد، گفت: ایران هیچ تمایلی با مذاکره با کشوری مثل امریکا را ندارد.

ایت الله حسینی همدانی افزود: اگر مسیولیت نداشتید با هر که میخواهید قهوه بخورید اما تا زمانی که عهده دار مسیولیتی هستید عزت مردم را زیر سوال نبرید. ‌

خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: مسئولین باید ارا مردم را امانت بدانند و دقت لازم را داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه