اخبار داغ

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟/ مدارس پایتخت فردا تعطیل شد

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟/ مدارس پایتخت فردا تعطیل شد
در این گزارش وضعیت مدارسی که به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شمارش آراء تعطیل هستند را مشاهده می‌کنید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز گفت: ۶۰ درصد مدارس محل شعبه های اخذ رای است و تعطیلی فردا شنبه فقط در این مدارس و مدارسی انجام می شود که صندوق های اخذ رای و شمارش آرا تا شنبه طول می کشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, حاجی میرزایی,

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تعطیلی برخی مدارس در روز شنبه به دلیل بیماری کرونا است، گفت: فردا تعطیل عمومی نداریم و فرهنگیان به عنوان گروه های مرجع و مورد اعتماد ملت محل اخذ آرا هستند، از این رو مدارسی که شمارش آرا تا روز شنبه به پایان می‌رسد با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند، اما این تعطیلی عمومی نیست.

بر این اساس، در این گزارش وضعیت و فهرست تعطیلی فردا، روز شنبه سوم اسفند ماه مدارس در استان‌ها و شهرهای کشور را می‌خوانید:

,
,
, بر این اساس، در این گزارش وضعیت و فهرست تعطیلی , فردا، روز شنبه سوم اسفند ماه مدارس در استان‌ها و شهرهای کشور را می‌خوانید: , فردا، روز شنبه سوم اسفند ماه ,

همه مدارس شهر تهران شنبه تعطیل است

طبق اعلام مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران فردا تمام مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

مدارس مرکز هشت شهرستان کهگیلویه وبویراحمد تعطیل شد

, همه مدارس شهر تهران شنبه تعطیل است , همه مدارس شهر تهران شنبه تعطیل است ,
,
,
,
, مدارس مرکز هشت شهرستان کهگیلویه وبویراحمد تعطیل شد, مدارس مرکز هشت شهرستان کهگیلویه وبویراحمد تعطیل شد,

احد جمالی رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرهای دهدشت، یاسوج، دوگنبدان، باشت، چرام، لنده، بهمئی و سی سخت به عنوان حوزه های اصلی انتخابات فردا شنبه سوم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است زیرا  بسیاری از مدارس این شهر‌ها امروز جمعه محل استقرار شعب اخذ رای از مردم هستند.

او بیان کرد: این تصمیم بنا به تدابیر و تمهیدات لازم از سوی ستاد انتخابات استان بوده است.

تعطیلی برخی مدارس استان سمنان برای روز شنبه

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: برخی مدرسه‌های استان سمنان به عنوان شعبه اخذ رای انتخاب شده است و در صورتی که شمارش آرا از ساعت ۲۴ دوم اسفند بیشتر طول بکشد برای فردا شنبه تعطیل خواهد بود.

او ادامه داد: تمام مدرسه‌های استان سمنان به جز موارد گفته شده دایر است و دانش‌آموزان باید سرکلاس درس حاضر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: این تصمیم براساس اعلام و اختیار از سوی وزارتخانه و هماهنگی با استانداری سمنان صادر شده است.


مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل است؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا فردا (شنبه) تعطیل خواهند بود.

مجید یزدان پناه افزود: اکنون تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش و معلمان و کارکنان این سازمان درگیر روند برگزاری انتخابات هستند.

او گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات استان کرمانشاه افرادی که امروز در روند برگزاری انتخابات از اعضای کادر اجرایی هستند، می‌توانند فردا استراحت کنند و در ادارات حاضر نشود.

یزدان پناه افزود: تاکنون تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان اتخاذ نشده است .

,
,
,
,
, تعطیلی برخی مدارس استان سمنان برای روز شنبه, تعطیلی برخی مدارس استان سمنان برای روز شنبه,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل است؟, مدارس کرمانشاه شنبه تعطیل است؟,
,
,
,
,
,
,
,
,


کدام مدارس استان مرکزی شنبه تعطیلند

,
, کدام مدارس استان مرکزی شنبه تعطیلند, کدام مدارس استان مرکزی شنبه تعطیلند,

یوسفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، از تعطیلی کلیه مدارس استان مرکزی، آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد فردا شنبه سوم اسفندماه خبر داد و افزود: با توجه به این که تعداد زیادی از مدارس استان مرکز یبه شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته و همچنین نظر به مشارکت گسترده فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی ونظارت انتخابات، کلیه مدارس شهری و روستایی، آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد استان مرکزی در روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل اعلام می‌ شود.

پیش از این بختیاری فرماندار شهرستان اراک، میرزائی فرماندار شهرستان ساوه و  طهرانی فرماندار شهرستان خمین به علت را شمارش آراء، از تعطیلی همه مدارس این شهرستانه در روز شنبه، سوم اسفند خبر داده بودند.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

منوچهر حبیبی رییس رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مدارس به شعب اخذ راگیری اختصاص داده شده و همچنین به کار گیری تعداد زیادی از فرهنگیان و عوامل آموزش و پرورش در هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی، همه مقاطع تحصیلی مدارس استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه سوم اسفند ماه تعطیل است.

مدارس خوزستان هم تعطیل شد؟

,
,
,
,
, مدارس استان قزوین فردا تعطیل است, مدارس استان قزوین فردا تعطیل است,
,
,
,
, مدارس خوزستان هم تعطیل شد؟, مدارس خوزستان هم تعطیل شد؟,

به علت اینکه اغلب مدارس استان خوزستان به عنوان حوزه رأی گیری مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدارس برخی شهرهای استان فردا شنبه بر اساس اعلام فرمانداری ها تعطیل شده اند.

,

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارس این شهرستان در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان نیز اعلام کرد: مدارس این شهرستان در روز شنبه، ۳ اسفند ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.

همچنین در روز شنبه کلیه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان امیدیه تعطیل اعلام شدد.

وابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان هم با توجه به برگزاری انتخابات در روز جمعه و به منظور آماده سازی مدارس برای حضور مجدد دانش آموزان، کلیه مدارس شهرستان بهبهان در روز شنبه ۳ اسفندماه تعطیل اعلام کرد.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان هم از تعطیلی مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش این شهر در روز شنبه 3 اسفندماه خبرداد. وی دلیل این تعطیلی را حضور عوامل انتخابات در مدارس به عنوان شعبه اخذ رای و حضور فرهنگیان در پای شعب اخذ رای تعطیل اعلام کرد.

, بندرماهشهر ,
,
, شادگان ,
,
, امیدیه ,
,
, بهبهان ,
,
, آبادان ,


سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در همین زمینه گفت: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارس و دانشگاه‌ها این شهرستان در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

عبدالمحمد جرجانی رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول هم اظهار کرد: مدارس این شهرستان در کلیه مقاطع تحصیلی در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ در نوبت‌های صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان برای روز شنبه سوم اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر به دلیل برگزاری انتخابات خبر داد.

مدارس مشهد روز شنبه سوم اسفند، تعطیل است

با توجه به اینکه روز شنبه شمارش آراء و اتمام کار شعب اخذ رای می باشد، تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد تعطیل است. آن‌طور مهدی مجیدی فرد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرده است روند اتمام کار شعب اخذ رأی تا شنبه سوم اسفندماه به طول می‌انجامد لذا کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد وتبادکان، دراین روز تعطیل خواهند بود.

همه مدارس استان تهران شنبه تعطیل است

بنابر اعلام مسئولان آموزش و پرورش، فردا شنبه سوم اسفندماه تمام مدارس استان تهران تعطیل است.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر افزود: باعنایت به حضور پر شور شهروندان شریف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مشارکت فرهنگیان عزیز به عنوان عوامل اجرایی در اجرای امر اخذ رأی و صندوق‌های انتخابات تهران، کلیه مدارس در تمامی مقاطع نوبت صبح و عصر روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل می‌باشند.

همچنین حمید صیدلو در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به احتمال طولانی شدن فرآیند انتخابات و اعلام نظر رئیس شورای آموزش و پرورش مناطق گوناگون استان تهران و استاندار تهران روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: این تعطیلی برای مدارسی که شعب اخذ رأی هستند و مدارسی که شعبه اخذ رأی نیستند صادق است.

,
, امیدیه ,
,
, دزفول ,
,
, شوشتر ,
,
, مدارس مشهد روز شنبه سوم اسفند، تعطیل است, مدارس مشهد روز شنبه سوم اسفند، تعطیل است,
,
,
,
, همه مدارس استان تهران شنبه تعطیل است, همه مدارس استان تهران شنبه تعطیل است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


  تمام مدارس شهرستان اصفهان فردا سوم اسفند ماه تعطیل شد‌

 رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از تعطیلی تمامی مدارس شهر اصفهان فردا سوم اسفند ماه به دلیل شمارش آرا انتخابات خبر داد.

مدارس  در البرز تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد: روز شنبه سوم اسفند ماه  کلیه مدارس مدارس در همه مقاطع در استان البرز تعطیل است.

,
,   تمام مدارس شهرستان اصفهان فردا سوم اسفند ماه تعطیل شد‌,   تمام مدارس شهرستان اصفهان فردا سوم اسفند ماه تعطیل شد‌,
,
,
,
, مدارس  در البرز تعطیل شد, مدارس  در البرز تعطیل شد,
,
,

مدارس همدان تعطیل شد

, مدارس همدان تعطیل شد, مدارس همدان تعطیل شد,

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارسی شعب اخذ رای در نوبت صبح و بعد اظهر روز شنبه سوم اسفند ماه تعطیل اعلام می گردد.

,

مدارس کردستان فردا تعطیل است

رئیس آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام مقاطع تحصیلی استان کردستان فردا شنبه تعطیل است.

رشید قربانی در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: تمامی مدارس استان کردستان در دو نوبت صبح و عصر در مناطق شهری و روستایی روز شنبه سوم اسفند ماه تعطیل است.

, مدارس کردستان فردا تعطیل است, مدارس کردستان فردا تعطیل است,
,
,
,
,


تعطیلی مدارس شهری نوبت صبح در خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدارس شهری نوبت صبح در خرم‌آباد به دلیل فرآیند اجرایی انتخابات تعطیل اعلام شدند و سایر مدارس شهرستان‌ها با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد که به دلیل فرایند اجرایی انتخابات، تمامی مدارس شهری نوبت صبح نواحی یک و دو خرم آباد فردا شنبه ۳ اسفند تعطیل می‌باشد و سایر مدارس شهرستان‌ها و مناطق لرستان در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌گردد.

,
, تعطیلی مدارس شهری نوبت صبح در خرم‌آباد, تعطیلی مدارس شهری نوبت صبح در خرم‌آباد,
,
,
,
,

 

,

تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی خوزستان در روز شنبه

کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی استان خوزستان در روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل اعلام شد.

, تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی خوزستان در روز شنبه, تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی خوزستان در روز شنبه,
,
,

بر اساس اعلام فرمانداران، مدارس همه شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.

فرمانداران دلیل تعطیلی مدارس را  برگزاری انتخابات و نظافت و آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان اعلام کردند.

همچنین به دلیل اینکه آمار بالایی از بازرسان و عوامل اجرایی در شعب اخذ رای از کارکنان آموزش و پرورش هستند این تعطیلی برای رفاه حال آنها صورت گرفته است.

,
,
,
,
,

 

,

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در شنبه 3 اسفند

مدارس آذربایجان شرقی در شنبه سوم اسفند تعطیل است.

اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: تمام مدارس در آذربایجان شرقی فردا( شنبه) سوم اسفند ماه تعطیل است.

, تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در شنبه 3 اسفند, تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در شنبه 3 اسفند,
,
,
,
,

 

,

مدارس هرمزگان فردا تعطیل اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مدارس سراسر استان فردا تعطیل است.

موسی دادی‌زاده امشب در گفت‌وگویی اظهار کرد: همه مدارس استان هرمزگان فردا تعطیل است.

وی افزود: بسیاری از مدارس استان هرمزگان به عنوان شعب اخذ رای در حال برگزاری انتخابات هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: تصمیم بر این شد که مدارس فردا شنبه 3 اسفندماه تعطیل باشد تا عوامل اجرایی انتخابات بتوانند فرآیند برگزاری و شمارش آرای انتخاباتی را به راحتی انجام دهند.

, مدارس هرمزگان فردا تعطیل اعلام شد, مدارس هرمزگان فردا تعطیل اعلام شد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

مدارس شهر یزد فردا تعطیل است

استاندار یزد از تعطیلی مدارس شهر یزد مورخ سوم اسفند به علت طولانی شدن شمارش آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدارس شهر یزد فردا تعطیل است

محمدعلی طالبی در ستاد انتخابات استان یزد گفت: نظر به تمدید زمان انتخابات و طولانی شدن زمان شمارش آرا و مشارکت و حضور تعداد کثیری از فرهنگیان محترم استان در شعب اخذ رأی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌عنوان عوامل هیأت های اجرایی و نظارت فردا سوم اسفند مدارس شهر یزد تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارس به‌عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب‌شده‌اند و وسایل و تجهیزات آن‌ها در اختیار ستاد انتخابات قرارگرفته با تصمیم ستاد اجرایی انتخابات استان همه مدارس نواحی یک و دو یزد در روز شنبه سوم اسفندماه 98 تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس شهرستان‌ها و مناطق به عهده فرمانداران و رؤسای آموزش‌وپرورش خواهد بود.

, مدارس شهر یزد فردا تعطیل است, مدارس شهر یزد فردا تعطیل است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان از تعطیلی تمام مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی فردا (شنبه) سوم اسفند خبرداد.

,
, تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان, تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان,
,
,


تعطیلی همه مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس این استان در روز شنبه سوم اسفند خبر داد.

,
, تعطیلی همه مدارس استان سمنان, تعطیلی همه مدارس استان سمنان,
,
,

تمام مدارس استان بوشهر در نوبت صبح و عصر تعطیل شد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر از تعطیلی تمامی مدارس استان بوشهر در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه سوم اسفندماه خبر داد.

مجید خورشیدی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه  بسیاری از شعب اخذ رأی ر مدارس استان مستقر بوده است، تصمیم گرفتیم تمامی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی فردا شنبه تعطیل شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر افزود: بنابراین فردا تمام مدارس استان بوشهر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

, تمام مدارس استان بوشهر در نوبت صبح و عصر تعطیل شد, تمام مدارس استان بوشهر در نوبت صبح و عصر تعطیل شد,
,
,
,
,
,
,

مدارس مازندران فردا تعطیل است

آموزش و پرورش مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ تمامی مدارس در دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم استان مازندران در دو نوبت صبح و عصر در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.
مدارس مازندران فردا تعطیل است.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ تمامی مدارس در دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم استان مازندران در دو نوبت صبح و عصر در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.

, مدارس مازندران فردا تعطیل است, مدارس مازندران فردا تعطیل است,
,
,
,
,
,

مدارس آذربایجان‌غربی فردا سوم اسفند تعطیل است

تمامی مدارس آذربایجان‌غربی فردا شنبه سوم اسفند ماه تعطیل است.

, مدارس آذربایجان‌غربی فردا سوم اسفند تعطیل است, مدارس آذربایجان‌غربی فردا سوم اسفند تعطیل است,
,
,

 با توجه به حضور حداکثری و چشمگیر مردم قدرشناس استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت اکثر فرهنگیان گرامی در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل هیات های اجرایی و نظارت و هم چنین طولانی شدن زمان شمارش آرا در مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب شده اند، به اطلاع می رساند فردا شنبه سوم اسفند ماه 98 تمامی مدارس استان در سطح شهر و روستا تعطیل اعلام می شود.

,

 

,

 مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد

,  مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد,  مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد,


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد.

داود گلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت و همکاری فرهنگیان، مدارس و ادارات آموزش و پرورش در جریان برگزاری این انتخابات، بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و موافقت استاندار همه مدارس استان سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه سوم اسفند ماه 98 تعطیل اعلام شده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه