اخبار داغ

دادستان مرکز مازندران خبر داد؛

دستگیری یک نفر در بابل به جرم خریدوفروش رای/ تخلفات انتخاباتی فوری رسیدگی می‌شود

دستگیری یک نفر در بابل به جرم خریدوفروش رای/ تخلفات انتخاباتی فوری رسیدگی می‌شود
دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه بیشترین تخلفاتی که به ما گزارش شده است مربوط به ادعای خرید و فروش آرا بوده است که ماموران ما مورد بررسی و پیگیری قرار دادند ، گفت: گزارش‌های رسیده از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابه بابل بوده که در بابل منجر به دستگیری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید یونس حسینی عالمی عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان مازندران در استانداری با بیان اینکه تاکنون پرونده خاص تخلفات انتخاباتی در استان مازندران تشکیل نشده است، اظهار کرد: هرگونه گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی بلافاصله پیگیری می‌شود.

وی با اعلام شماره برای پیگیری تخلفات انتخابات، قول پیگیری فوری تخلفات را داد و گفت: شماره 09112293240 برای اعلام تخلفات اعلام و تخلفات در این زمینه فوری پیگیری می‌شود.

دادستان مرکز مازندران افزود: روسای دادگستری و قضات امروز در محل کار حضور داشته و منتظر این هستند که اگر در حوزه‌های مختلف تخلفاتی دیده می‌شود، برخورد کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تخلفاتی که به ما گزارش شده است مربوط به ادعای خرید و فروش آرا بوده است که ماموران ما مورد بررسی و پیگیری قرار دادند ، خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابه بابل بوده که در بابل منجر به دستگیری شده است.

حسینی عالمی پیرامون بحث‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود و پیشتازی کاندیدایی را اعلام می‌کند، گفت: پلیس فتا مسئول پیگیری این موضوعات در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه