اخبار داغ

گزارشی از حال و هوای شعب اخذ رای در خراسان شمالی

گزارشی از حال و هوای شعب اخذ رای در خراسان شمالی
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ساعت 8 صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در 840 شعبه اخذ رای در خراسان شمالی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، ۸۴۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی پیش‌بینی و یک میلیون و ۶۰۰ هزار برگه تعرفه رای نیز برای این انتخابات در استان تامین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در انتخابات پیش رو در این استان واجد شرایط رای دادن هستند و حدود ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی برگزاری این دوره از انتخابات را در استان برعهده دارند.

,

پیش از آغاز رای گیری مردم در شعب اخذ رای حاضر شده بودند تا بار دیگر حماسه ای بزرگ را در دفتر خاطرات سیاسی استان به ثبت برسانند.

,

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز اولین دقایق آغاز انتخابات در محل مسجد انقلاب بجنورد حضور یافت و رای خود را به صندوق ها انداخت.
 

,
,

, ,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای را راهکار مبارزه با فشارهای حداکثری دشمنان نظام برشمرد.

,

ولی الله حیاتی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی و رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز با حضور در این شعبه، رای خود را به صندوق انداخت.

, .,

حیاتی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: امروز در خراسان شمالی از راس ساعت هشت صبح درب های ۸۴۰ شعبه اخذ رای گشوده شد.

, .,

وی افزود: روز گذشته صندوق های اخذ رای در این شعب مستقر شده بودند و ارتباط سیستم های فناوری مستقر در این شعب به صورت آنلاین است.

, .,

 

,

, , ,

وی ادامه داد: دستگاه های احراز هویت در تمامی شعب اخذ رای مستقر شده اند که پیکر بندی آنها در روز گذشته انجام شده بود تا امروز از بروز هر گونه تخلف انتخاباتی جلوگیری شود.

, .,

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی یادآور شد امروز رقابت انتخاباتی برای اخذ رای از مردم خراسان شمالی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس میان ۴۵ نامزد و برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان نیز میان دو نامزد است.

, .,

حیاتی خاطر نشان کرد تعداد واجدان رای دهنده خراسان شمالی برای این دوره از انتخابات ۶۵۰ هزار نفر است که ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر از آنان رای اولی هستند.

, .,

 

,

, , ,

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز صبح امروز به همراه اعضای شورای تامین استان از شعب اخذ رای در سراسر خراسان شمالی بازدید کرد.

در این بازدید استاندار از روند برگزاری انتخابات و تامین نظم و امنیت توسط اعضای هیات نظارت و اجرایی ونیروی انتظامی قدردانی کرد.
با شروع زمان انتخابات اقشار مختلف با حضور در شعب اخذ رای ، آرای خود را به صندوق های اخذ رای انداختند.
در این میان حضور قومیت های مختلف ترک، کرمانج، ترکمن و بلوچ با لباس های محلی چشم نواز بود.

,
,
,
,
,

 

,

, ,

رای اولی ها هم که در این دوره از انتخابات جمعیتی 37 هزار نفری را تشکیل می دهند با شور و شوق خاصی در انتخابات شرکت می کردند و از شناسنامه هایی که برای اولین بار مهر خورده بود و انگشتان رنگی خود عکس می گرفتند و در شبکه های اجتماعی منتشر می کردند.

,

 

,

, ,

گزارش های خبرنگاران عصر اترک از شهرستان های خراسان شمالی هم خبر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای داشت.

در شهرستان اسفراین یک پسر نوجوان رای اولی با در دست داشتن کیک تولد خود در شعبه اخذ رای حضور یافت و رای خود را در صندوق رای انداخت.

,
,
,

 

,

, ,

خانواده های شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز با در دست داشتن تصاویری از شهدای خود و عکس سردار سلیمانی در این انتخابات حضور داشتند.

,

عزل معاون سیاسی فرماندار جاجرم به دستور استاندار خراسان شمالیبه علت فعالیت های انتخاباتی غیرقانونی و طرفداری وی از یک نامزد در روز انتخابات از حواشی انتخابات امروز بود.

حاشیه تکراری دیگر عدم هماهنگی برای حضور خبرنگاران و عکاسان برای حضور در شعب اخذ رای بود.

,
,
,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه