اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اصحاب رسانه لرستان در امر اطلاع رسانی و آمادگی مردم جهت شرکت انتخابات بسیار خوب اقدام کردند

اصحاب رسانه لرستان در امر اطلاع رسانی و آمادگی مردم جهت شرکت انتخابات بسیار خوب اقدام کردند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اصحاب رسانه لرستان در امر اطلاع رسانی و آمادگی مردم جهت شرکت در تجلی شعور و عقلانیت بسیار خوب اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی و آمادگی مردم جهت شرکت در تجلی شعور و عقلانیت مردم که انتخابات است بسیار خوب اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ۲۵۰سال نظام سلطه برنامه ریزی کرد دین زدایی و اسلام زدایی کند این برنامه ۲۵۰ساله نظام سلطه در ۲۲بهمن ۱۳۵۷با رهبری امام راحل و جان فشانی ملت ایران و ملت جهادگر استان لرستان تمام برنامه های نظام سلطه را به تباهی رساندند و آنچه برای ما رقم خورد حضور مردم درصحنه انتخابات بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: می توانیم بگوییم از ۱۵خرداد سال ۴۲ملت مسلمان ایران در تقابل با استکبار و استمداد بودند برای رقم زدن چنین روزی که نا خودمان در سرنوشت خودمان شرکت کنیم و تصمیم بگیریم.

,

وی بیان کرد:مردم لرستان با حضور در انتخابات سهم خود را در قانون گذاری در کشور اعلام می کنند که منتخبشان در قانون گذاری ونظارت شرکت کند.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از سه رکن اداره کشور است که وظیفه قانون گذاری و نظارت دارد و بدیهی است که ادامه کار دو قوه دیگر مرتبط با مجلس شورای اسلامی است بر همین اساس با توجه به حایگاه مجلس باید با شور و شعف در انتخابات حاضر شویم.

,

وی تصریح کرد: انتخابات حق و تکلیف است ،حق است چون هرکسی که واجد شرایط است کسی نمی تواند او را از رای دادن ممنوع کند و تکلیف است چون یکی از سه ضلع اداره کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه