اخبار داغ

فرماندار اردکان:

30 درصد از واجدین شرایط اردکان در انتخابات شرکت کردند

30 درصد از واجدین شرایط اردکان در انتخابات شرکت کردند
بهروز شهابی‌زاد گفت: ۳۰ درصد از این تعداد معادل ۲۲ هزار و ۶۸۵ نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و آرا خود را به صندوق ریخته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بهروز شهابی زاد دقایقی پیش در ارتباط با ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: در شهرستان اردکان 68 شعبه اخذ رای شامل 50 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار در سه بخش مرکزی، خرانق و عقدا به جمع اوری آراء مردم می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که تمامی شعب اردکان از ساعت هشت صبح به صورت آنلاین فرآیند رای‌گیری را آغاز کرده‌اند ادامه داد: بر اساس آمار ثبت احوال در حوزه شهرستان اردکان 61 هزار و 445 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

,

فرماندار اردکان اعلام کرد: تا پایان ساعت 18: 30  در حدود 22 هزار و 685 نفر در حوزه شهرستان اردکان در انتخابات شرکت کرده اند و به عبارتی میزان مشارکت اردکانی ها در حدود 30 درصد است و علی رغم همه توصیه ها مبنی بر حضور در ساعات اولیه انتخابات اما حضور در شعب اخذ رای از بعدازظهر درحال افزایش است.

,

شهابی‌زاد افزود: بیشترین میزان مشارکت در رده سنی 35 تا 45 سال بوده است و 239 نفر نیز در رده سنی 85 تا 95 سال در این دوره از انتخابات شرکت کرده اند.

,

وی در پایان اظهار داشت: در حوزه شهرستان اردکان در حدود یک هزار و 700 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و ... به طور مستقیم درگیر برگزاری انتخابات  بوده اند.

,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه