اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

دستگیری یک مدیر دستگاه اجرایی در قزوین/ اتوبوس حامل حامیان یکی از کاندیداهای انتخابات متوقف شد

دستگیری یک مدیر دستگاه اجرایی در قزوین/ اتوبوس حامل حامیان یکی از کاندیداهای انتخابات متوقف شد
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سلامت انتخابات بسیار ارزشمند و قابل قبول است، البته تخلفاتی نیز وجود داشت که طی آن یک مدیر در دستگاه اجرایی و ۲۰ نفر از طرفداران کاندیداها و دو خبرنگار نیز احضار و بیشتر آن‌ها بازداشت شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی امشب(جمعه) با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران مستقر در استانداری قزوین اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران ستاد انتخابات و مردم استان قزوین در حوزه‌های سه گانه تشکر ویژه داریم که با حضور خود، حماسه می‌آفرینند و ما نیز در این سه حوزه انتخابیه حضور پیدا کرده و بازدید داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: شاهد استقبال خوب و قابل توجه مردم در انتخابات بودیم و باتوجه به تمدید مهلت رای گیری تا ساعت 20 از این ساعت به بعد حضور مردم گسترده‌تر و پرشورتر می‌شود که امیدوار کننده است و مردم ما این بار نیز همچون دوره‌های پیشین حماسه می‌آفرینند. 

,

رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: نمایندگان دارای نقش کلیدی هستند؛ چراکه مجلس در راس امور است و می‌تواند در داشتن مدیران کارآمد و باتوان تاثیرگذار باشد، حضور پرشور مردم که براساس باورها و یافته‌های خود به فرد اصلح رای می‌دهند نیز باعث می‌شود افراد اصلح و موثر در قانون گذاری انتخاب شوند.

,

وی افزود: سلامت انتخابات بسیار ارزشمند و قابل قبول است، البته تخلفاتی نیز وجود داشت که طی آن یک مدیر در دستگاه اجرایی و 20 نفر از طرفداران کاندیداها نیز احضار و بیشتر آن‌ها بازداشت شده‌اند که ممکن است با بررسی وضعیت توسط دستگاه قضا تا پایان امشب آزاد شوند.

,

این مسئول قضایی عنوان کرد: یک دستگاه اتوبوس نیز از سمت کرج برای رای دادن به یک کاندیدا عازم استان قزوین بودند که اتوبوس توقیف و مسافران به مبدا بازگردانده شدند.

,

وی افزود: طرفداران رقبا درباره خرید و فروش رای با ما تماس می‌گیرند که با بررسی صحت بیشتر آن‌ها تایید نشد و بیشترین تخلفات درباره تبلیغات و خرید و فروش رای بود و شعبه خاصی برای آن درنظر گرفته شده است.

,

قدرتی اذعان کرد: در مجموع سلامت در انتخابات وجود داشت و گاها شاهد اختلافات حقوقی بودیم که با پیگیری حل شد و شرایط موجود بسیار امیدوار کننده است.

,

وی با اشاره به ارکان انتخابات گفت: در انتخابات چهار رکن اساسی وجود دارد که مشارکت حداکثری نخستین آن‌هاست، در این راستا مردم با هر نگاه سیاسی، قومی، قبیله‌ای و مذهبی که فرزند جمهوری اسلامی هستند باید پای صندوق‌های رای باشند؛ زیرا سربلندی و عزت کشور ربطی به قومیت‌ها ندارد و همه مردم برای اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

,

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: سلامت رکن دوم در انتخابات است، امروز 20 هزار نفر در روند انتخابات مشغول به فعالیت هستند و موارد گزارش شده به طور آنلاین پیگیری می‌شود، همچنین خود مردم نیز ناظر هستند و در سلامت انتخابات کمک می‌کنند.

,

وی عنوان کرد: رقابت رکن سوم و امنیت رکن چهارم در انتخابات است که هر دوی این‌ها در استان موجود است و در این دوره حتی در حوزه‌های حساس هیچ گونه درگیری گزارش نشده و امنیت کامل برقرار است که این امر شایسته تقدیر است.

,

این مسئول قضایی درباره خبرنگاران بازداشت شده بیان کرد: دو خبرنگار دارای شاکی خصوصی هستند که یکی از کاندیداها از آن‌ها شکایت کرده و موضوع درحال بررسی است و بنا بود ساعت پنج امروز به دادسرا مراجعه کرده و روند قانونی طی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه