اخبار داغ

سخنگوی استانداری تهران در گفت وگو با دانا:

قطع شدن یارانه افرادی که رای نداده اند در ١٠ اسفند دروغی بیش نیست

قطع شدن یارانه افرادی که رای نداده اند در ١٠ اسفند دروغی بیش نیست
امین بابایی با رد شایعه قطع شدن یارانه مردم در 10 اسفند گفت: پلیس فتا و مجموعه های پایش حاکمیتی تمامی امکانات خود برای رصد چنین موضوعاتی به کار گرفته و با ورود دستگاه قضا به طور قطع با شایعه سازان و تولیدکنندگان ناهنجاری های اجتماعی برخورد جدی خواهد شد.
[

«امین بابایی»، سخنگوی استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با رد شایعه قطع یارانه معیشتی افرادی که در پای صندوق های آرا حضور پیدا نکرده اند، اظهار کرد: این شایعاتی است که گروه های ضدانقلاب در بزنگاه های حساس و مهم ایجاد کرده و می‌خواهند مشارکت مردم را در سطوح سیاسی پایین بیاورند. تا زمانی که این موضوع از سوی دولت اعلام نشود صحت و سقم آن تأیید نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بابایی ادامه داد: پلیس فتا و مجموعه های پایش حاکمیتی تمامی امکانات خود برای رصد چنین موضوعاتی به کار گرفته و با ورود دستگاه قضا به طور قطع با شایعه سازان و تولیدکنندگان ناهنجاری های اجتماعی برخورد جدی خواهد شد.
,
 
,
سخنگوی استانداری تهران با بیان اینکه قطع یارانه معیشتی مردم در 10 اسفند دروغی بیش نیست، ادامه داد: ما دائما از اصول و پیام های دموکراتیک صحبت می کنیم و این از تمامی اصول اخلاقی و اسلامی به دور است که یارانه کسانی که در پای صندوق های آرا حضور نمی یابند، قطع شود.
,
 
,
وی از امکان تمدید مجدد ساعات اخذ رای گیری در استان تهران خبر داد و ابراز کرد: به دلیل شور و نشاط انتخاباتی، مردم نباید رای گیری را به ساعات پایانی موکول کنند. در اکثر مساجد، حسینیه ها که با استاندار تهران مراجعه کردیم هجوم جمعیت را شاهد بودیم و برای این امر نیاز به تمدید ساعات در استان تهران داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه