اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

سنقروکلیایی، گیلان‌غرب و قصرشیرین بیشترین میزان مشارکت را دارند

سنقروکلیایی، گیلان‌غرب و قصرشیرین بیشترین میزان مشارکت را دارند
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی، گیلان‌غرب و قصرشیرین بیشترین میزان مشارکت در انتخابات مجلس را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز محمد ابراهیم الهی تبار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از شهرستان‌ها از جمله سنقروکلیایی، قصرشیرین و گیلان غرب با حضور بیش از ۶۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: ۴۸ درصد شرکت کنندگان در انتخابات خانم‌ها و ۵۲ درصد آقایان هستند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان در این انتخابات حضور و مشارکت معناداری داشتند، تصریح کرد: بیشترین رنج سنی ۲۵ تا ۳۵ و پس از آن ۳۵ تا ۴۵ ساله‌ها بودند.

,

الهی تبار همچنین با اشاره به تمدید زمان رأی گیری تا ساعت ۲۳ بیان داشت: پس از این ساعت شعبی که برای رأی دادن مراجعه کننده دارند پس از بستن درب تا ساعت ۲۴ به فرآیند رأی گیری ادامه می‌دهند و شعبی که مراجعه کننده ندارند پس از این ساعت بسته خواهند شد.

,

وی گفت: بعد از شمارش آرا در شعب، اطلاعات به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها ارسال و جمع آوری می‌شود سپس شمارش آرا در اختیار حوزه‌های اصلی قرار می‌گیرد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: حوزه‌های اصلی نتیجه آرا را جمع بندی کرده و برای شورای نگهبان ارسال کرده و یک نسخه هم برای مردم منتشر می‌کنند و پس از آن چنانچه کاندیدی در مورد روند اخذ رأی شکایتی داشته باشد می‌تواند به هیأت‌های اجرایی ارسال کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه