اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

چهار نماینده استان یزد در مجلس یازدهم مشخص شدند

چهار نماینده استان یزد در مجلس یازدهم مشخص شدند
احمد ترحمی گفت: با اتمام شمارش آراء شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار نفر راه یافته به مجلس از چهار حوزه انتخابیه استان مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، احمد ترحمی بهابادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران میزان مشارکت شهروندان یزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را 48.1 درصد اعلام کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس آتی در چهار حوزه انتخابیه در همین مرحله مشخص شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر محمدصالح جوکار بیشترین میزان آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کرد و در حوزه انتخابیه تفت و میبد سیدجلیل میرمحمدی میبدی از سایر رقبا پیشی گرفت و موفق به کسب بیشترین آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا دشتی اردکانی موفق به کسب اکثریت آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد و در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز محمدرضا صباغیان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس دهم با کسب اکثریت آراء برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم انتخاب شد.

,

وی در پایان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخابات استان در ساعات آتی اعلام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه