اخبار داغ

پیام نایب رییس مجلس به مردم فهیم کرمانشاه/ قدرشناس اعتماد مجددتان هستم

پیام نایب رییس مجلس به مردم فهیم کرمانشاه/ قدرشناس اعتماد مجددتان هستم
دکتر عبدالرضا مصری، نایب رییس مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت در پیامی از حضور مردم فهیم کرمانشاه در انتخابات قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز در پیام عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس آمده است: انتخابات همواره مظهر دموکراسی در کشور ما است و حضور مردم همواره پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است که هربار با فهم و بصیرت نشان داده‌اند پای تمام ارزش‌ها و اعتقادات دینی و ملی خویش ایستاده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

انتخابات این دوره از حساسیت بسیاری به ‌دلیل شرایط کشور برخوردار بود که حضور تحسین‌برانگیز مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، درک بالای ملت فهیم ایران اسلامی را نشان داد که جای تقدیر و تشکر دارد و قطعا وظیفه مسئولان و وکلای مردم در خانه ملت برای خدمت هر چه بیشتر و رفع مشکلات موجود را سنگین‌تر می‌کند.

اینجانب ضمن تقدیر از این حضور حماسی، از اینکه خداوند متعال تکلیف و توفیق مجدد خدمت به مردم عزیز کرمانشاه را نصیب من کرد هم شکرگزار هستم و هم اینکه وظیفه خود را از همین لحظه برای استمرار و خدمت شتابان به مردم این دیار سنگین‌تر از قبل می‌دانم.

قدرشناس اعتماد مجدد مردم فهیم کرمانشاه هستم و امانتداری از رای موکلان خویش را با دفاع از حق این عزیزان در تصمیمات کلان کشور با کمک سایر نمایندگان مردم استان کرمانشاه درخانه ملت انجام خواهم داد.

عبدالرضا مصری، نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه