اخبار داغ

تجدید بیعت دوباره اصفهانی پس از جشن ملّی

تجدید بیعت دوباره اصفهانی پس از جشن ملّی
باز هم عطر و حال هوای بهشت در اصفهان وزیدن کرد و پیکر یک شهید اصفهان را زینت داد؛ شهید مدافع حرم حمید رضا باب الخانی افتخار دیار نصف جهان است که تا ساعاتی دیگر تشییع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ باز هم عطر و حال هوای بهشت در اصفهان وزیدن کرد و پیکر یک شهید اصفهان را زینت داد؛ شهید مدافع حرم حمید رضا باب الخانی افتخار دیار نصف جهان است که تا ساعاتی دیگر تشییع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بدون شک امنیت خط قرمزی است که هیچ کس با هر تفکر و حزبی، شکنندگیش را نمی پذیرد و این امنیت ثمره خون شهیدانی چون باب الخانی است که کیلومترها آن طرف تر از مرزها سایه جنگ را از کشور دور ساخته اند.

,

باب الخانی به آرزویش رسید و آسمانی شد و بدون چشم داشت مادی، جان خود که شیرین ترین داشته انسانی است را برای امنیت کشور گذاشت و مدافع حرم شد تا در این راه شهید شود؛ باب الخانی ها و شهدای امنیت باعث می شوند امروز ما در تمام نقاط کشور امنیت داشته باشیم.

,

کوچکترین پاسداشت یک شهید شرکت در تشییع پیکرش است تا نشان دهیم که با هر تفکر و گرایشی راه شهدا ادامه دارد و همه ادامه دهنده این راه هستیم و این شهیدان اسوه ای هستند که در قدم اول با حضور خود در تشییع پیکر آن ها این بیان را نشان می دهیم.

,

این رسانه از احاد و اقشار مردم بعد از یک جشن ملی و حضور در انتخابات دعوت می کند تا در اولین روز بعد از این جشن ملّی با حضور خود در تشییع این شهید بزرگوار تجدید میثاقی با آرمان های انقلاب و اما و رهبری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه