اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان خبرداد؛

اعزام 4 هزار زنجانی به اردوهای راهیان نور

اعزام 4 هزار زنجانی به اردوهای راهیان نور
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در سال جاری 4 هزار زنجانی به صورت عمومی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی استان زنجان از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه بین 800 تا یک هزار نفر در این دوره به صورت دانشجویی به کربلای ایران مشرف می‌شوند، افزود: اردوی راهیان نور دانشجویی تا 24 اسفند ادامه دارد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور عمومی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 11 فروردین سال آینده ادامه دارد.

,

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امسال 4 هزار نفر به مناطق و یادمان‌های جنگی اعزام می‌شوند، ادامه داد: بازدید از مناطق مخنلف جنوب و یادمان‌های شهدا از برنامه‌های این دوره اردوهای راهیان نور است.

,

اکبری ادامه داد: برگزاری این اردوها تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت داشته و رنگ و بوی جبهه‌ها را انتشار می‌دهد.

,

وی با اشاره به استقبال زنجانی‌ها از اردوهای راهیان نور، بیان داشت: مخاطبان اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانانی هستند که جبهه و جنگ را ندیده‌اند و با حضور در این مناطق با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان می‌بندند.

,

این مسئول بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام زائران به مشهد شهدا انجام شده است و با تصمیم مسئولان این اردو امسال نیز برگزار و برکات آن در جامعه ساری و جاری می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه