اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

مشارکت در استان همدان از میانگین کشوری بالاتر است

مشارکت در استان همدان از میانگین کشوری بالاتر است
مصطفی آزادبخت با اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان گفت: میانگین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رئیس ستاد انتخابات استان همدان پیش ازظهر امروز  با حضور در جمع اصحاب رسانه اطلاعات اولیه نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آزاد بخت با بیان اینکه در شهرستان ملایر ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر واجد شرایط رأی بودند گفت: تعداد آراء اخذ شده ۸۵ هزار و ۴۸۱ رای و میزان مشارکت مردم در ملایر ۳۸٫۸ درصد بوده که از بین ۲۳ نامزد انتخابات آقایان احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رأی و هادی بیگی با ۲۲ هزار و ۵۳ رأی به مجلس راه یافتند.

,

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره بر اینکه در شهرستان نهاوند تعداد واجدین شرایط رأی ۱۴۳ هزار و ۶۹۸ نفر بوده و ۷۶ هزار و ۵۳۵ رأی اخذ شده افزود: مشارکت مردم در این حوزه ۵۳٫۳ درصد است و در این شهرستان ۱۴ نفر به عنوان نامزد انتخابات بودند که در نتیجه آقای علیرضا شهبازی با ۱۸هزار و ۵۸۸ رأی توانست نماینده منتخب مردم باشد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در ادامه تعداد واجدین شرایط رأی در شهرستان تویسرکان را ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: در این حوزه ۱۰ نامزد باهم در رقابت بودند و ۳۹ هزار و ۳۳۷ رأی در این حوزه اخذ شده که نشان دهنده مشارکت ۴۷٫۱ درصدی و منتخب این حوزه محمدمهدی مفتح با ۱۶ هزار و ۲۵۸ رأی است.

,

آزادبخت در خصوص حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اظهار کرد: ۲۲ نامزد انتخاباتی در این حوزه در حال رقابت بودند و تعداد واجدین شرایط نیز ۱۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر بود که تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۸۴ رأی اخذ شده .

,

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در بهار و کبودرآهنگ ۵۶٫۶ درصد بوده است افزود: آقای عیسی جعفری توانست با ۳۶ هزار و ۸۸۴ به عنوان نماینده مردم به مجلس راه یابد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به رقابت هشت نامزد انتخاباتی در اسدآباد خاطر نشان کرد: تعداد واجدین شرایط رأی در اسدآباد ۷۹ هزار و ۶۹۲ نفر، تعداد آرا اخذ شده  ۴۸ هزار و ۶۸۳ رأی و میزان مشارکت مردم ۶۱٫۱ درصد بوده است.

,

آزادبخت بیان کرد: در این حوزه انتخابیه کیومرث سرمدی والا با ۲۶ هزار و ۱۱۱ رأی راهی مجلس شد.

,

وی در خصوص تعداد واجدین شرایط و فرد منتخب در حوزه انتخابیه رزن و درگزین نیز گفت: تعداد واجدین شرایط در این حوزه ۸۴ هزار و ۵۲ نفر و ۵۷ هزار و ۹۵۵ رأی نیز اخذ شده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به میزان مشارکت در شهرستان رزن و درگزین عنوان کرد: میزان مشارکت این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۹ درصد است و در این حوزه حسن لطفی با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رأی کرسی نمایندگی در مجلس را به دست آورد.

,

آزادبخت در خصوص نتایج حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: با دلیل گستردگی شهرستان همدان رأی گیری تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشت و آراء اخذ شده در این شهرستان هنوز نهایی و جمع بندی نشده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: میانگین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان ۴۵ درصد بود که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه