اخبار داغ

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان؛

پاسخ محکم مردم شیعه وسنی به اصلاح طلبان / پیروزی جریان انقلاب نوید بخش مجلسی قوی است

پاسخ محکم مردم شیعه وسنی به اصلاح طلبان / پیروزی جریان انقلاب نوید بخش مجلسی قوی است
شماری از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه پیروزی جریان انقلاب نوید بخش مجلسی قوی است، عدم اقبال اصلاح طلبان در انتخابات را نشان دهنده شناخت مردم و عدم اعتماد به این جریان دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، با پایان یافتن فرآیند شمارش اخذ رأی در سیستان و بلوچستان، تکلیف 8 صندلی دیگر از کرسی های سبز بهارستان مشخص شد.
 
در همین راستا شماری از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه پیروزی جریان انقلاب نوید بخش مجلسی قوی است، عدم اقبال اصلاح طلب ها در انتخابات را نشان دهنده شناخت مردم و عدم اعتماد به این جریان دانستند.

دولت در اخذ رای مردم همکاری نکرد

مولوی عایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت سرباز با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم شیعه و سنی در پای صندوق های رای گفت: روز گذشته برای تک تک ایرانیان روز سرنوشت سازی بود که علیرغم حاشیه سازی جریان معاند و بزرگنمایی کرونا در کشور اما حضور مردم مشت محکم بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب زد.

وی با بیان اینکه دولت در اخذ رای مردم همکاری نکرد، افزود: عدم تمدید مدت زمان رای گیری منجر به آن شد تا علیرغم مشارکت مردم در ساعات پایانی خیلی از رای ها اخذ نشده باقی بماند.

رسولی زاده حضور مردم در این امر سرنوشت ساز را نشان از پایبندی به ارزش ها و آرمان ها بالای انقلاب دانست و ادامه داد: تایید اسامی نهایی نمایندگان برای ورود به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب رای مردم نشان داد مردم خواهان نماینده و مجلسی انقلابی هستند که این انتخاب مردم باعث ناامیدی طیف اصلاح طلب شد.

وی تصریح کرد: مردم با این انتخاب انقلابی خود و با عشقی که به سردار شهید سلیمانی داشتند جواب یاوه گویی استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار را دادند.

امام جمعه اهل سنت سرباز اذعان کرد: مردم خواهان مذاکره و گردن کج کردن پیش دشمنان نیستند این ملتِ غیور و عزتمند با این انتخاب خود نشان دادند دروغ های اطلاح طلبان را باور ندارند و ایمان دارند که انقلابی بودن تنها راه نجات کشور است.

بی برنامگی دولت در تمدید ساعت رای گیری شانس مشارکت مردم را از بین برد

مولوی سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: مردم با شور و شوق و با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان همچون سنوات گذشته علی رغم تمامی تلاش دشمن برای عدم حضور مردم پای صندوق های رأی و ضعیف نشان دادن رابطه بین ملت و نظام اما مردم وظیفه شناس با هوشمندی و آگاهانه در انتخابات شرکت کردند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شاید مواردی از کرونا در برخی از نقاط کشور مشاهده شد اما دشمن با تبلیغات فراوان و بزرگ نمایی در صدد بود تا از این طریق مردم را از حضور در پای صندوق های رای بازدارد اما مردم هوشیاری خود را حفظ و بار دیگر با اعلام وفاداری خود به نظام، رهبر معظم انقلاب و کشور موجب یأس دشمن شدند.

مولوی سلامی خاطر نشان کرد: بی برنامگی و کوتاهی از سمت دولت در تمدید ساعات رای گیری موجب شد تا بیشتر مردم شانس مشارکت در انتخابات را از دست دهند.

وی با بیان اینکه مردم در گرایش به احزاب آزادانه عمل می کنند تصریح کرد:  معتقد است که احزاب مسائل فرعی هستند اما مردم در این انتخابات با درایت عمل کردند و در انتخاب نماینده، امنیت و ارتقاء کشور را مد نظر قرار دادند.

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری آنان به انقلاب بود

 مولوی ریگیان پور،امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حضور پرشور مردم در روز گذشته که مشت محکمی بر دهان استکبار بود، بیان کرد: مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنان از مدت‌ها پیش با برنامه‌ریزی‌های مختلف می‌خواستند با دلسرد کردن مردم، حضور آنها را در انتخابات کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: ولی همانطور که همه دنیا دیدند مردم حضور نشان دادند پای انقلاب ایستاده‌اند و با شرکت در انتخابات بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به اینکه بدخواهان نظام همیشه به دنبال اختلاف و حاشیه درست کردن برای ملت ایران هستند، تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در دوم اسفند نشان داد که مردم با بصیرت ایران گول حرفهای دشمنان انقلاب را نمی خوردند و توطئه جریان های معاند و بزرگنمایی کرونا در کشور را با حضور خود خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای دشمن همیشه آنان را مایوس کرده است، افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی علیرغم همه فشارها، تهدیدها و تحریم ها در انتخابات همیشه بی نظیر در کنار انقلاب حضور دارند و این به برکت هدایت‌های بی بدیل رهبر انقلاب است و هر روز به روز اهتمام و وفاداری مردم ایران نسبت به انقلاب و ولایت فقیه مضاعف‌تر می‌شود.

ریگیان پور با اشاره به اینکه نماینده منتخب مردم باید با شجاعت در مجلس مقابل دشمنان و مخالفین نظام و انقلاب ایستادگی کند، گفت: همان طور که حضرت آقا فرمودند"هر جایی که جهادی عمل کردیم به موفقیت دست پیدا کردیم" امروز نیز نماینده‌ای می‌تواند موفق باشد که جهادی فکر و جهادی عمل کند و همچنین یکی از ویژگی‌های نماینده در تراز گام دوم انقلاب انقلابی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما خواستار یک مجلس انقلابی هستیم و امیدوارم نماینده های منتخب مردم در استان سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را برای مردم این استان به کار بگیرند و با اتحاد و همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, دولت در اخذ رای مردم همکاری نکرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بی برنامگی دولت در تمدید ساعت رای گیری شانس مشارکت مردم را از بین برد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری آنان به انقلاب بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه