اخبار داغ

ایستگاه بیستم؛ الکلاسیکو در اصفهان

ایستگاه بیستم؛ الکلاسیکو در اصفهان
در ایستگاه بیستم از لیگ برتر سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود این بازی یکشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ایستگاه بیستم از لیگ برتر سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود این بازی یکشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

الکلاسیکو ایران در حالی برگزار می شود که دو تیم بازی سختی در جام باشگاه های آسیا برگزار کرده و این بازی نیز حکم مرگ و زندگی برایشان دارد؛ سپاهان اگر از این بازی سه امتیاز دشت کند می تواند خود را به یک قدمی پرسپولیس صدر نشین برساند و همچنین فشردگی امتیازها در صدر جدول بیشتر می شود و شانس قهرمانی برای تیم های دیگر نیز که در کورس قرار دارند، افزایش پیدا خواهد کرد.

,

اما اگر در این بازی پرسپولیس سه امتیاز دشت کند می‌تواند در این هفته فاصله بیشتری با سایر مدعیان ایجاد کند و شرایط مطمئن‌تری در صدر جدول پیدا کند.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان:, محرومان و مصدومان, :,

سپاهان گئورگی ولسیانی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین ممکن است مصدومیت کی‌روش استنلی تا روز یکشنبه برطرف نشود و به این بازی نرسد. در پرسپولیس وضعیت سیدجلال حسینی مبهم است و احتمال غیبت او وجود دارد.

,

گلزنان برتر:

, گلزنان برتر:, گلزنان برتر, :,

علی علیپور و کی‌روش استنلی هر 2 با 7 گل زده، برترین گلزنان تیم خود هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه