اخبار داغ

تجلی حضور ملت وفادار ایران در انتخابات مجلس یازدهم

پیروزی دوباره امت حاج قاسم

پیروزی دوباره امت حاج قاسم
با وجود کارنامه بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع مجلس لاریجانی و دولت ژنرال‌ها، آنچه قابل پیش بینی بود، تحقق عینی یافته و جریان انقلابی و اصولگرایی، پیروز قاطع انتخابات در سراسر کشور شده و اکثر کرسی های سبز بهارستان را تصاحب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، امروز، فردای انتخابات است! انتخاباتی که تمام تلاششان را کردند تا سرد و خاموش باشد؛ از رسانه های خارجی گرفته تا بوق های داخلی که تلاش می کردند تنور انتخابات مردمی را با شبهه انتصابات، از رونق بیاندازند.

بدیهی ست وقتی زمین بازی را به طور کامل در دستان حریف می دیدند و کارنامه قابل دفاعی نداشتند، باید به اصل بازی حمله ور می شدند و پشت بوق های تبلیغاتی دروغ، سنگر می گرفتند.

دولت ناکارآمد مورد حمایت تمام و کمال کارگزاران و اصلاح طلبان و مجلس بی رمق برآمده از تکرار و لیست امید، آنچنان بدهکار اذهان عمومی و غیرقابل دفاع بود که حتی مظلوم‌نمایی دروغین در بازی رد صلاحیت ها و کوبیدن شورای نگهبان نیز نتوانست آبی برای حضور جبهه اصلاحات در مجلس یازدهم گرم کند.

از شوری آش همین بس که حتی باغی ممنوع التصویر انقلاب نیز راضی به انتشار فیلم و صوتی تکراری برای حمایت از جریان اصلاحات نشده و تنها با رای دادن در صندوق حسینیه جماران، سعی می کند نام خود را در دایره انقلاب اسلامی و نظام ایران نگاه داشته، خود را شریک و تایید کننده جمهوریت حکومت اسلامی نشان بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,

 غافل از اینکه با این کار، بازی نخ نمای تحریم انتخابات با حضور لیدر جریان اصلاحات نیز بشدت رسوا شد؛ و سید حسن خمینی نیز که رویای لیدری برای این جریان را در سر دارد، حاضر به هزینه خود در این انتخابات نشده و تنها به حضور در حسینیه جماران اکتفا نمود.

با این اوصاف و با وجود کارنامه بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع مجلس لاریجانی و دولت ژنرال‌ها، آنچه قابل پیش بینی بود، تحقق عینی یافته و جریان انقلابی و اصولگرایی، پیروز قاطع انتخابات در سراسر کشور شده و اکثر کرسی های سبز بهارستان را تصاحب کردند.

,
,
,

در این میان، عدم همکاری کامل دولت برای اخذ رأی در برخی شعب در عین حضور واستقبال مردم، بازی های رسانه ای و جنگ روانی با داغ کردن شایعه کرونا، متهم کردن برگزار کنندگان انتخابات و تلاش فراوان برای دلسرد کردن مردم و هزینه هنگفت دستگاه های تبلیغی داخلی و خارجی بر علیه حضور در انتخابات، همه و همه نتوانست مانع حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی شود و پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن، باز هم «امت حاج قاسم» پیروز و سر افراز شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه