اخبار داغ

فعال سیاسی اصلاح طلب سیستان و بلوچستان؛

مردم با وجود نارضایتی از عملکرد مجلس و دولت در صحنه انتخابات حاضر شدند/مجلس قوی حلال مشکلات است

مردم با وجود نارضایتی از عملکرد مجلس و دولت در صحنه انتخابات حاضر شدند/مجلس قوی حلال مشکلات است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی رخشانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات را بسیار خوب دانست و گفت: مشارکت 68درصدی مردم سیستان و بلوچستان با توجه به شایعه کرونا و تلاش ضد انقلاب واقعا عالی بود و این مردم همچون همیشه پای صندوقهای رای حاضر شدند.

وی افزود: اینکه کرونا به کشور وارد شده یک امر واقعی  است اما این موضوعات نمی تواند مانع حضور مردم در مراسمات اینچنینی شود، مردم ما آگاه هستند و حضورشان در فعالیت هایی که ضروری است حتما حاضر می شوند و تبلیغات و شایعات نیز تاثیری بر عملکردشان ندارد اما در فعالیت هایی که ضروری نیست حاضر نمی شوند و این خواست خود آنهاست.

این روزنامه نگار اصلاح طلب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مردم به عملکرد مجالس و دولت ها نگاه می کنند، بیان کرد: اصلاح طلب و اصولگرا بودن فرقی ندارد اما واقعیت این است که عملکرد مهم است و مردم نیز با توجه به عملکرد دولت و مجلس تصمیم میگیرند.

وی ادامه داد: وقتی مجلس عملکرد خوبی نداشته باشد و مردم را راضی نکند مردم در دوره بعد دلسرد شده و مشارکت کمتر می شود وقتی رئیس جمهوری که در قدرت بوده نتوانسته اقدامی برای مردم انجام دهد مردم نیز با شوق کمتری در انتخابات حاضر می شوند.

عضو شورای اصلاح طلبان مستقل تصریح کرد: از سوی دیگر حتی با وجود اینکه مردم از عملکرد دولت و مجلس راضی نبودند اما به دلیل باورهای انقلابی و آگاهی از دشمنی آمریکا پای صندوق های رای حاضر شدند چون می دانند مجلس قوی می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

 رخشانی با بیان این مطلب که امیدواریم مجلس یازدهم موفق تر عمل کند، اذعان کرد: با توجه به ارزیابی هایی که انجام داده ایم و تک به تک نماینده های پیروز با نمایندگان قبلی را مقایسه می کنیم می بینیم که افراد انتخاب شده دارای توانایی های بیشتری بوده و می توانند موفقتر عمل کنند و در فضای ملی نیز تعیین کننده تر باشند.

وی با اشاره به انتظارات مردم از نمایندگان انتخاب شده، خاطرنشان کرد: استان ما نیاز به توسعه دارد و این ممکن نمی شود مگر با هماهنگی نمایندگان و وحدت آنان، نمایندگان ما باید با تکیه بر وظایف ملی و استانی به پروژه های تاثیر گذار توجه کرده و به دنبال ایجاد فضایی سرشار از امید و وحدت باشند.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه