اخبار داغ

توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده

توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده
سرپرست معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توزیع رایگان ماسک‌های بهداشتی و محصولات شوینده در گیلان از فردا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز سرودی با اشاره به کمبود ماسک و ژل‌های ضدعفونی‌کننده در مراکز عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی گیلان اظهار کرد: بنا بر تصمیم هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تهیه و توزیع ماسک و ژل‌های ضدعفونی‌کننده در استان از فردا به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه وزارت بهداشت مستقیماً اقدام به خرید ماسک و تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده کرده، افزود: به‌منظور جلوگیری از احتکار احتمالی و همچنین تسریع در توزیع ماسک‌های بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی‌کننده، مجوز تولید مواد ضدعفونی‌کننده در دو کارخانه در گیلان گرفته‌شده وزارت بهداشت نیز مستقیماً مسؤولیت تولید و توزیع ماسک‌ها را در سراسر کشور متقبل شده است.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم گفت: ماسک‌های خریداری‌شده و وارداتی به همراه بسته‌ آموزشی و محلول شوینده، از طریق خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه‌های سلامت و واحدهای بهداشتی استان بین مردم توزیع می‌شود.

سرودی از رایگان بودن ماسک‌های بهداشتی و ژل‌های شستشو در گیلان خبر داد و تصریح کرد: دستورالعمل ممنوعیت خریدوفروش ماسک در داروخانه‌ها به‌زودی ابلاغ می‌شود و مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها حق فروش این ملزومات بهداشتی را نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه