اخبار داغ

برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا؛

دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها و کانون ها پرورش فکری در استان اردبیل تعطیل شد

دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها و کانون ها پرورش فکری در استان اردبیل تعطیل شد
به دنبال شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها و کانون ها پرورش فکری در استان اردبیل تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دانشگاه ها ،مدارس، کتابخانه ها و کانون ها پرورش فکری در استان اردبیل تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

تعطیلی مدارس استان اردبیل

, تعطیلی مدارس استان اردبیل,

روز های یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل است.

,

تعطیلی کتابخانه ها

, تعطیلی کتابخانه ها,

 کتابخانه های عمومی استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرذ: بدین وسیله به اطلاع می رساند، در جهت جلوگیری از شیوع احتمالی هرگونه بیماری و توجه به سلامتی اعضا محترم کتابخانه های عمومی، کلیه کتابخانه های عمومی در سراسر استان اردبیل، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴و۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل می باشد.

,

تعطیلی دانشگاه محقق

, تعطیلی دانشگاه محقق,

به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش دغدغه خانواده‌ها و دانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی، کلیه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، از روز یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ لغایت پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل می‌باشد.

,

 کلاس های دانشگاه فرهنگیان  اردبیل  نیر تا آخر هفته تعطیل شد.

,

 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند در پی تصمیمات اتخاذ شده و موافقت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کلیه کلاسهای دانشجویی به جز کلاسهای رزیدنتها، انترن ها و پرستاری ترم ۷ و ۸ در روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند ماه تعطیل می‌باشند.

,

تعطیلی کانون های پرورش فکری

, تعطیلی کانون های پرورش فکری ,


 روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با مدارس و مراکز آموزشی آموزش و پرورش استان، کلیه مراکز فرهنگی هنری و کانون های زبان ایران تحت پوشش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعطیل است.

,
,

 همه مهد کودک های استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

,

تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

, تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل,

در جهت جلوگیری از شیوع احتمالی هرگونه بیماری و کاهش دغدغه خانواده ها و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی ، کلیه کلاسهای آموزشی این دانشگاه در سراسر استان اردبیل، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴و۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه