اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد

اعلام نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در 6حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان

اعلام نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در 6حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از نهایی شدن نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه سیستان وبلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زینی وند دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از اعلام نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه استان که به تایید شورای نگهبان رسید، خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه زاهدان "حسینعلی شهریاری" با ۶۵ هزار و ۴۲ رای و "فداحسین مالکی" با ۶۳ هزار و ۲۷۷ رای از تعداد ۱۷۵ هزار و ۶۲ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شدند و در این مرحله به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی به ارائه نتایج نهایی در حوزه چابهار اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر و بخش مرکزی نیکشهر "معین الدین سعیدی" با ۹۰ هزار و ۸۶۳ رای از تعداد ۲۰۰ هزار و ۲۵۵ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان، در حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز، فنوج و بخش‌های بنت، لاشار، آهوران و آشار "عبدالناصر درخشان" با ۹۵ هزار و ۸۹۶ رای از تعداد ۲۲۸ هزار و ۹۷۶ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا و راهی مجلس شورای اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان "ملک فاضلی" با ۴۳ هزار و ۵۳۰ رای از تعداد ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد، افزود: در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین "اسماعیل حسین زهی" با ۴۳ هزار و ۱۴۸ رای از تعداد ۸۷ هزار و ۸۸۲ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد و راهی مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون "محمد سرگزی" با ۷۶ هزار و ۶۸۴ رای و "حبیب الله دهمرده" با ۶۴ هزار و۳۱۴ رای از مجموع ۱۶۶ هزار و ۴۶۲ رای ماخوذه حائز اکثریت آراء شدند و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

گفتنی است ۶۲ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان برای به دست آوردن هشت کرسی یازدهمین مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها هفت نماینده به مجلس راه یافت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه