اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی:

اعزام تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر به ١۴ روستای زلزله‌زده قطور

اعزام تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر به ١۴ روستای زلزله‌زده قطور
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: ١١ روستا در منطقه قطور و سه روستا در منطقه مرزی شهرستان سلماس از زمین‌لرزه‌ صبح امروز تحت تاثیر قرار گرفته که تیم‌های ارزیاب به این روستاها اعزام شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید رهبر سوره در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: ١٠ تیم ارزیاب این جمعیت متشکل از نزدیک ۱۰۰ نفر امدادگر برای بازدید از منطقه زلزله‌زده این استان اعزام شده و در منطقه مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تاکید کرد: همچنین یک تیم امداد هوایی جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده به محل اعزام شده‌است.

,

رهبر سوره ابراز کرد: همه نیروهای جمعیت هلال احمر آماده هستند تا در صورت وجود خسارت احتمالی به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کنند.

,

وی تاکید کرد: نیروهای عملیاتی استان نیز با تجهیزات کامل آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند و در صورت اعلام نیاز، اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

,

گفتنی است، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر ساعت ۹:۲۳ صبح امروز، حوالی شهر قطور خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

,

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی ۴۴.۵۹، عرض جغرافیایی ۳۸.۵۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

,

کانون این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری قطور، ۳۱ کیلومتری خوی و ۱۱۵ کیلومتری شهر ارومیه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه