اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مردم با رأی آگاهانه در راستای تغییر و تحول مجلس اقدام کردند/ آغاز جدید با نجات عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین غرب

مردم با رأی آگاهانه در راستای تغییر و تحول مجلس اقدام کردند/ آغاز جدید با نجات عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین غرب
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم با شور در عرصه انتخابات شرکت کردند و با حضور خود به نوعی جهاد عمومی را پدید آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه سه عامل همواره نقش اصلی را در مشارکت سیاسی مردم و به ویژه در انتخابات ایفا می کنند، گفت: عامل اول آگاهی مردم نسبت به اهمیت و حضور در صحنه و رأی دادن و همچنین انگیزه ای است که باید در این زمینه در مردم قوی باشد تا با رأی دادن سرنوشت خود را تغییر دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عدم مشکلات اقتصادی انگیزه مشارکت سیاسی مردم را بالا می‌برد

, عدم مشکلات اقتصادی انگیزه مشارکت سیاسی مردم را بالا می‌برد, عدم مشکلات اقتصادی انگیزه مشارکت سیاسی مردم را بالا می‌برد,

وی ادامه داد: عامل دوم در افزایش مشارکت سیاسی مردم، اعتماد به مسئولان، مجریان و مدیران اجرایی کشور و جامعه است و عامل سوم رضایتمندی مردم از وضع موجود و عدم مشکلات اقتصادی و رفاهی است که می تواند انگیزه اصلی برای مشارکت سیاسی بالای مردم باشد.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: با توجه به عوامل یاد شده به نظر می رسد که رضایتمندی عامه در جامعه نداشته ایم و نارضایتی مردم از وضع موجود ناشی از عملکرد غیر قابل قبول مجریان و فشارهای اقتصادی است که بر مردم وارد شده است.

,

ترقی افزود: این مسئله را از موضوع بنزین می توان در نظر گرفت که منجر به حوادث گوناگون در سطح کشور شد تا مسائل دیگری همچون بیکاری، تورم، رکود اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی و ... که همچنان بدون حل و رفع باقی مانده و زندگی را برای مردم دشوار کرده است.

,

امروز نارضایتی به جای رضایتمندی در جامعه وجود دارد/ تلاش واهی استکبار جهانی برای زیر سوال بردن مشروعیت و مردمی بودن نظام کشور

, امروز نارضایتی به جای رضایتمندی در جامعه وجود دارد/ تلاش واهی استکبار جهانی برای زیر سوال بردن مشروعیت و مردمی بودن نظام کشور, امروز نارضایتی به جای رضایتمندی در جامعه وجود دارد/ تلاش واهی استکبار جهانی برای زیر سوال بردن مشروعیت و مردمی بودن نظام کشور,

وی با اشاره به اینکه بنابراین نارضایتی به جای رضایتمندی در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: این نارضایتی در نظر سنجی ها، نوع اغتشاشات و اعتراضات، حتی در راهیپمایی 22 بهمن ماه مشاهده می کردیم که شعار مردم در این رابطه این بود که ما برای انقلاب آمده ایم نه به منظور حمایت از مسئولان و مدیرانی که مشکلات را برای کشور به وجود آورده اند.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: وقتی نارضایتی عامه در کشور وجود دارد، وقتی اعتماد به مسئولان در اثر عدم صداقت و دروغگویی در صحبت هایی که مطرح می کنند مانند سخنانی که در خصوص انتخابات تشریفاتی بیان شد؛ سخنانی که مقام معظم رهبری بارها آن را تکذیب و با این چنین حرف هایی برخورد کرده اند؛ طبیعتا اعتماد مردم نسبت به مسئولان و مدیران اجرایی از بین می رود.

,

ترقی با بیان اینکه چنانچه این بی اعتمادی و نارضایتی در هر کشوری بود؛ آسیب جدی به مشارکت سیاسی مردم وارد می کرد، گفت: علاوه بر این بیش از چند ماه است که استکبار جهانی به وسیله تمام رسانه های ضد انقلابی خود ترویج نه گفتن به انتخابات را در کشور ترویج می کنند و از تمامی مردم خواستند که در انتخابات مشارکت نکنند تا مشروعیت نظام و مردمی بودن آن را زیر سوال ببرند.

,

حضور مردم در مراسم تشییع پیکر «شهید سلیمانی» ضربه سنگینی به دشمن وارد کرد

, حضور مردم در مراسم تشییع پیکر «شهید سلیمانی» ضربه سنگینی به دشمن وارد کرد, حضور مردم در مراسم تشییع پیکر «شهید سلیمانی» ضربه سنگینی به دشمن وارد کرد,

وی ادامه داد: حرکت مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی و حضور در مقابله با اغتشاش گران در کشور، ضربه سنگینی را به دشمن وارد کرد و دشمن احساس کرد که نتوانسته شکاف و فاصله بین بین جوانان و ملت را با نظام به وجود آورد و بر همین اساس خواست تا مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهد.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بنابراین از کمپین نه به انتخابات استفاده کرد تا با تبیلغ و ترویج نا امیدی مردم را نسبت به بی اثر بودن رأی آنان دلسرد کنند و تمام این اقدامات و تبلیغات را بسیج کردند تا مردم در انتخابات شرکت نداشته باشند.

,

ترقی ابراز کرد: همچنین استکبار جهانی توطئه دیگری را در منطقه و آسیا دنبال می کردند که هدف اصلی آنان ضربه زدن به اقتصاد چین بود و با کشاندن این مسئله به خاطر تأثیرات تبلیغاتی که در منطقه و جوامع بر جای گذاشت، توانست فشار سنگینی را از لحاظ اقتصادی به چین وارد کند.

,

بزرگنمایی ویروس کرونا توسط رسانه های معاند با هدف کاهش مشارکت مردمی بود

, بزرگنمایی ویروس کرونا توسط رسانه های معاند با هدف کاهش مشارکت مردمی بود, بزرگنمایی ویروس کرونا توسط رسانه های معاند با هدف کاهش مشارکت مردمی بود,

وی عنوان کرد: استکبار جهانی از این ابزار «ویروس کرونا » به منظور جلوگیری از حضور مردم در مجامع و راهپیمایی استفاده کرد و با طرح و بزرگنمایی وسیع و گسترده این مسئله وضعیتی را در کشور و منطقه به وجود آورد که موجب کنسل شدن پروازها و مسائلی همچون کنترل کردن افراد در ورودی کشورها شد.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: این مسئله موجب بزرگنمایی در عرصه بین المللی شد و رسانه های آنان نیز با اقدامات حساب شده به گونه ای عنوان کردند که مردم باور کنند اگر در تجمعی حضور یابند و با دیگران ارتباط بر قرار کنند به این ویروس مبتلا خواهند شد.

,

ترقی با بیان اینکه برخی عوامل داخلی در کشور به این توطئه بین المللی متأسفانه دامن زدند، تصریح کرد: اگر مسئله نارضایتی و فشار تبلیغاتی گسترده دشمن به منظور عدم حضور در انتخابات در هر کشور دیگری بود یقینا یا انتخابات را به تأخیر می انداختند و یا اصلا آن انتخابات برگزار نمی شد و یا در صورت برگزاری مشارکت مردم حداکثر 20 درصد بود.

,

مشارکت مردم در انتخابات؛ جهاد عمومی بود/ شکست دشمن و عوامل داخلی در تحریم خاموش انتخابات

, مشارکت مردم در انتخابات؛ جهاد عمومی بود/ شکست دشمن و عوامل داخلی در تحریم خاموش انتخابات, مشارکت مردم در انتخابات؛ جهاد عمومی بود/ شکست دشمن و عوامل داخلی در تحریم خاموش انتخابات,

وی اذعان کرد: اما در کشور ما علی رغم عوامل موثر و تعیین کننده در مشارکت مردم مشاهده می کنیم که حضور مردم در سطح کشور 50 درصد بوده است و مردم با شور در عرصه انتخابات شرکت داشته اند و با حضور خود به نوعی جهاد عمومی را پدید آوردند.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس، جهاد عمومی بود، ابراز کرد: وقتی جهاد عمومی در انتخابات رخ می دهد آن هم با جمعیتی که حضور پیدا کرده اند بسیار قابل تقدیر است که مردم با تمامی موانع و مشکلات باز هم به صحنه آمدند و رأی خود را بصیرانه و آگاهانه دادند و توانستند برای تغییر و تحول مجلس اقدام کنند تا نیروهای انقلابی بتوانند به منظور تحول جدی در آینده به مجلس راه پیدا کنند.

,

ترقی اظهار کرد: دشمن در طراحی خود شکست خورده است و نتوانست با تمامی ابزار و امکانات در کاهش مشارکت مردم به نتیجه و اهداف خود دست پیدا کند و امیدواریم نمایندگانی که انتخاب شده اند در این دوره مجلس بتوانند با همت، تلاش، عزت و اراده توطئه عظیم و بزرگ استکبار جهانی و برخی عوامل داخلی که با آنان به منظور ترحیم خاموش انتخابات همراهی می کنند؛ از بین ببرند.

,

ایجاد اعتماد عمومی با برنامه ریزی دقیق/ آغاز جدید با نجات عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین به غرب

, ایجاد اعتماد عمومی با برنامه ریزی دقیق/ آغاز جدید با نجات عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین به غرب, ایجاد اعتماد عمومی با برنامه ریزی دقیق/ آغاز جدید با نجات عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین به غرب,

وی افزود: امیدواریم سلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی دقیق، مناسب و راهکارهای جدید بهبود یابد و مشکلات کشور به سمت حل و فصل برود و همچنین با عواملی که می خواستند اینگونه به انقلاب و نظام ضربه بزنند برخورد مناسب داشته باشند و بتوانیم آغاز جدیدی برای نجات اقتصاد و عرصه سیاسی کشور از وجود مرعوبین به غرب و عوامل نارضایتی در کشور داشته باشیم.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاالله ملت ایران شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور و حرکت پر شتاب به سمت اهداف و آرمان های انقلاب در گام دوم انقلاب باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه