اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

طرح ویژه نظارت بر بربازار زنجان از فردا آغاز می‌شود

طرح ویژه نظارت بر بربازار زنجان از فردا آغاز می‌شود
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار در ایام عید از فردا در زنجان آغاز می‌شود گفت: در این طرح با متخلفان بدون اقماض برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد نظارت بر بازار استان زنجان اظهار کرد: تشدید نظارت بر بازار از پنجم اسفندماه در سطح استان زنجان آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه نظارت بر بازار در دو مرحله انجام می‌شود افزود: دوره اول نظارت بر بازار تا 13 فروردین‌ماه بوده و دوره دوم نیز بعد از آن برای ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان در مورد نصب قیمت برخی از اقلام مانند آجیل و پسته در مغازه‌ها بیان کرد: اتحادیه قیمت‌های متعارفی را اعلام می‌کند که نباید بالاتر از آن باشد.

,

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار در ایام عید بر دو بخش انجام می‌شود عنوان کرد: یکی از بخش‌های نظارت بر کالاهای اقلام اساسی مانند برنج وارداتی، شکر، روغن و غیره است.

,

مسلمی ابراز کرد: در این ایام نظارت بر قیمت شیرینی، شکلات، کیف، کفش و پوشاک هم بیشتر مدنظر قرار دارد.

,

وی با تاکید براینکه در بخش خدمات نظارت بر مراکز قالی‌شویی‌ها، خشکشویی؛ خدمات خودرویی و رستوران‌های بین‌راهی افزایش می‌یابد ابراز کرد: بحث نظارت توزیع میوه به منظور تنطیم بازار نیز از دیگر برنامه‌های بازرسی سازمان صمت خواهد بود.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در این ایام یک هزار و 700 تن میوه در بازار توزیع خواهد شد عنوان کرد: توزیع این میوه‌ها با نظارت بازرسان سازمان صمت انجام خواهد شد.

,

وی نظارت بر نمایشگاه‌های بهاره را از دیگر برنامه‌های ایام عید بیان کرد و افزود: نظارت بر مراکز اقامتی نیز تشدید می‌شود و در این ایام با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

,

مسلمی بیان کرد: حدود 31 نفر بازرس در سطح استان در این ایام فعال خواهد بود که نظارت بر بازار را با مشارکت بازرسان اصناف و تعزیرات انجام خواهند داد.

,

وی با اشاره به اینکه در نرم افزار آپ نیز آیتمی ایجاد شده که علاوه بر قیمت روزانه اقلام اساسی درج می‌شود مردم می‌توانند شکایات خود را در این قسمت ثبت کنند عنوان کرد: بعد از ثبت شکایت‌ها کد رهگیری به فرد معترض داده می‌شود و بعد از بررسی نتایج آن به همان شخص ابلاغ خواهد شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان در مورد مقابله با احتکار کالا افزود: این اقدام در طول سال انجام می‌شود و این کار از طریق بحث سامانه ثبت انبارها، مبارزه با قاچاق و عرضه آن انجام شده و همه انبارهای سطح شهر زنجان به این روش رصد می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: امسال بالای 80 مورد احتکار کالا در استان به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان کشف شده و پرونده آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه