اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

مشارکت بیش از 50 درصدی مردم در انتخابات، قدم مهمی در سخت‌ترین شرایط تبلیغاتی دشمن بود

مشارکت بیش از 50 درصدی مردم در انتخابات، قدم مهمی در سخت‌ترین شرایط تبلیغاتی دشمن بود
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حضور آگاهانه مردم در این انتخابات نشان می‌دهد که یک عقلانیت جمعی در کشور ما ایجاد شده است که می تواند نه تنها در سرنوشت ایران بلکه در آینده منطقه نیز تاثیر گذار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان، اظهار کرد: آنچه که در انتخابات ایران صورت گرفت، حاصل آموزه ها و تجارب ارزشمند انقلاب در طول چهار دهه برای مقابله با استعمار و کوشش برای سازندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کارشناس مسائل منطقه افزود: امروز آموزه های انقلاب به اجرا درآمده و در مراحل مختلف ایران را به یک نظام سیاسی مقتدر در منطقه تبدیل کرده است و حضور آگاهانه مردم در این انتخابات نشان می دهد که یک عقلانیت جمعی در کشور ما ایجاد شده است که می تواند نه تنها در سرنوشت ایران بلکه در آینده منطقه نیز تاثیر گذار باشد.

,

قناد باشی تصریح کرد: بخش بزرگی از جامعه ما با حضور در انتخابات نشان دادند که فراتر از منافع شخصی و آنچه که در جوامع سرمایه داری مرسوم است می اندیشند و شعارهای رفاهی و مسائلی که به خویشتن مربوط است در تقکر ملی ان ها جایگاهی ندارد بلکه به ایران، انقلاب و اهداف والای آن می اندیشند لذا رسیدن انسان ها به این مرحله، از بزرگ ترین موفقیت های نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی ادامه داد: رسیدن به تقکر ملی به نوعی یک رویش جدید در انقلاب اسلامی محسوب می شود، هر چند ما ریزش های کوتاه مدتی در بین عقاید مردم به دلیل عملکرد غلط و نا مناسب دولت شاهد بودیم ولی این ریزش ها به معنای ریزش از نظام نیست.

,

کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: بسیاری از افرادی که پای صندوق های رای حاضر نشدند دلیل عدم حضورآن ها به اظهار خودشان و مطابق با نظرسنجی ها این بوده است که به دولت و نمایندگان کنونی بفهمانند که کم کاری آن ها موجب خانه نشین شدن آن ها شده است وگرنه هیچ کدام با نظام مشکلی نداشته و ندارند.

,

قناد باشی تاکید کرد: آنچه که در انتخابات امسال با مشارکت بیش از 50 درصد مردم ایران حاصل شد میزان استاندارد دموکراسی کنونی در جوامع است و رشد واقعی کشور را نشان می دهد که ملت ایران از دیدگاه حکیمانه به رشد قابل توجهی دست پیدا کردند.

,

وی اضافه کرد: این انتخابات از سایر انتخابات،عقلانی تر بود چرا که مبتنی بر شعارها نبود و مردم بدون آگاهی و شناخت رای ندادند و می توان گفت یک قدم مهمی در سخت ترین شرایط تبلیغاتی دشمن که حدود یک سال روی آن کار شد، برداشتند.

,

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان مطرح کرد: قدم مهم عقلانی برآمده از رشد فکری رای دهندگان نشان دهنده مطلبات بالای آن ها از منتخبان است و می دانند که این افراد مطالبات آن ها را با جدیت دنبال می کنند لذا انتخاب آگاهانه مردم در این دوره قابل ستایش است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه